מכבי חיפה מתעקשת להחתים את אבו פאני על חוזה ארוך טווח

מוחמד אבו פאני, דור פרץ, ארנסט מאבוקה | מאור אלקסלסי

הקשר לא מתלהב לחתום על חוזה חדש לחמש שנים במטרה לצאת לאירופה, אולם בכוונת הירוקים למצוא מתווה שלא ימנע ממנו לנסות את מזלו מעבר לים כמושאל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה יצאו לחופשה בסוף השבוע וישובו לאימונים רק ביום ראשון, לאחר שניצחו אתמול (חמישי) 2:5 במשחק אימון את מכבי נתניה.

מעבר לשחקני נבחרות ישראל שנעדרו ממשחק ההכנה וכמובן הפצועים יובל אשכנזי ויאניק וילדסחוט, גם ארנסט מאבוקה, בוגדאן פלאניץ' וניקיטה רוקאביצה זכו למנוחה ולא שותפו כלל במשחק. מי שזכו להזדמנות היו השחקנים הצעירים וחלקם אף הרשימו, בעיקר רוני לאופר וטימוטי מוזי.

בשבת הבאה מכבי חיפה תשוב לליגת העל ותפגוש בדרבי את הפועל חיפה (19:50 בספורט1), מפגש שיחל רצף של תשעה משחקים בחודש ושבוע. לכן, בקבוצה מודעים לכך שלא תהיה להם ברירה אלא לנצל את הסגל הרחב ולהעניק הזדמנות גם לשחקנים הצעירים. "כל מי שירשים, יקבל הזדמנות מבכר", אמרו בחיפה.

שני השוערים ג'וש כהן ועומרי גלזר שיחקו מחצית כל אחד ובקבוצה שמחו לראות שגלזר המשיך את היכולת הטובה שלו והציל מספר הזדמנויות של נתניה בתחילת המחצית השנייה.

גלזר. המשיך ביכולת הטובה | מאור אלקסלסי

ביום ראשון תגביר הקבוצה הילוך לקראת הדרבי ואחת ההחלטות המשמעותיות שהצוות המקצועי יצטרך לקבל היא זהות מחליפו של וילדסחוט. מול נתניה תרגל בכר בין השאר את דולב חזיזה, יהאב אל עביד ואת דוניו גודסוואי, שתפקד גם כחלוץ וכבש פעמיים.

במקביל, במועדון פועלים על הארכת חוזיהם של כוכבי הקבוצה ולאחר השיחה מול הקשר צ'רון שרי, כפי שפרסמנו גם ניקיטה רוקאביצה יזכה להצעה להאריך את חוזהו ואילו יאניק ווילדסחוט ההולנדי יישאר גם כן בזכות אופציה בחוזהו שתמומש.

שחקן נוסף שיוזמן לשיחה עם נציגיו צפוי להיות מוחמד אבו פאני. האחרון אומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך בחיפה רוצים להאריך לו את החוזה בהקדם וזאת לאחר שהפך להיות אחד השחקנים החשובים בפאזל של ברק בכר וגם בנבחרת ישראל.

אבו פאני כבר נפגש פעמיים עם ראשי מכבי חיפה וגם עם אור שחר, שהציע לו חוזה לחמש שנים. עם זאת, הקשר מעוניין בחוזה קצר יותר בתקווה לצאת לאירופה. הירוקים מתכוונים להתעקש כי הקשר יחתום על חוזה ארוך טווח עם מתווה שיאפשר לו לצאת בהשאלה לקבוצה באירופה.

אבו פאני. יסכים לחוזה ארוך טווח? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי