מקורבי רוקאביצה: "אוהב את חיפה, אך גם רוצה להבטיח את עתידו"

פגישה תיערך בקרוב בין ראשי המועדון לחלוץ שמסיים חוזה, בסביבתו מבהירים שלהצעה הכספית תהיה חשיבות רבה לנוכח הצעות שיש לו מהמזרח. יובל אשכנזי ישוב לאימונים מלאים ועשוי להיכלל בסגל לדרבי בשבת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (ראשון) לאימונים ולמעשה תפתח את ההכנות ל"שבוע הדרבי", לאחר שני ימי מנוחה. במועדון מדברים על כך שיהיה קושי להתכונן לאור העובדה ששחקני נבחרת ישראל יוכלו לערוך רק שני אימונים עם הקבוצה לקראת המשחק בשבת, בעוד עופרי ארד שנמצא עם הנבחרת הצעירה צפוי לחזור לאימונים ביום רביעי, יממה לאחר המשחק בספרד.

אחת ההחלטות המשמעותיות של בכר תהיה בחלק ההתקפי, כשיצטרך להחליט מי יפתח לצד צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה וימלא את מקומו של יאניק ווילדסחוט הפצוע. בשער, עומרי גלזר צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט בין הקורות אחרי שגם במשחק האימון מול מכבי נתניה הציג יכולת טובה וזאת למרות שספג שני שערים במחצית השנייה.

הקשר יובל אשכנזי צפוי לחזור לאימונים השבוע ואם יצליח לערוך שני אימונים מלאים עד המשחק, הוא ייכלל בסגל לדרבי. "יש לנו הרבה משחקים בחודש הקרוב ולא נסכן אף שחקן כי אנחנו צריכים סגל רחב" אמרו בחיפה.

יובל אשכנזי. יחזור לאימונים מלאים | מכבי חיפה, האתר הרשמי

במקביל, במועדון כבר נערכים לחודש ינואר והמטרה היא לסכם עם כמה שיותר שחקנים מהסגל הקיים על המשך דרכם. כבר לפני שבועיים נפגשו בחיפה עם הקשר ההולנדי צ'רון שרי, במטרה להחתימו לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה נוספת ובקרוב תיערך פגישה רשמית גם עם רוקאביצה, שבסביבתו ציינו כי ישמח להישאר בישראל אם תתקבל הצעה כספית ראויה ממכבי חיפה.

"ניקיטה אוהב את מכבי חיפה ומרוצה מאוד ממעמדו, אך גם רוצה להבטיח את עתידו", אמרו מקורביו של השחקן שגם מחזיק בהצעות מהמזרח. כפי שפרסמנו אתמול, גם מגן נבחרת ישראל סאן מנחם יקבל הצעה לחוזה חדש.

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי