שחקנים בכירים סיימו קורס מאמנים בהצלחה, שפונגין שימש כ"קפטן" והצטיין

יובל שפונגין | מכון וינגייט

אקס מכבי ת"א, שהיה הרוח החיה מאחורי פתיחת הקורס, בלט וסיכם: "שמח וגאה בכל אחד מהחברים שלי שנבחרו 'בפינצטה' והיו יכולים לעמוד בדרישות הקבלה הגבוהות". גם מלול וניצן סיימו בהצטיינות

(גודל טקסט)

עשרים שחקני ליגת העל בכדורגל בעבר ובהווה, סיימו לאחרונה בהצלחה את קורס מאמני הכדורגל שהתקיים השנה בבית הספר למאמנים ולמדריכים על שם נט הולמן במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט. בין החניכים נמצאים דור מלול מהפועל חיפה, איתמר ניצן מבית"ר ירושלים ויובל שפונגין מהפועל כפר שלם שסיימו בהצטיינות.

עוד סיימו את הקורס, רובם בהצטיינות: דן אייבניידר, רמי גרשון, אבי ריקן, אייל גולסה, איתן טיבי, אופיר דודזאדה, רועי גורדנה, לירוי צעירי, ניסו קפילוטו, בן והבה, חגי גולדנברג, עוז ראלי, שניר שוקר, עידן דוד, יאסו ווסיהון, אדיר דנין וישראל כהן.

שפונגין, שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב, שימש בפועל כ"קפטן" של הקורס והיה הרוח החיה מאחורי פתיחתו של קורס המאמנים. שפונגן זכה השבוע לקבל את תעודת ההסמכה מידיהם של יעקב ג'ינו, מנהל בית הספר למאמנים ולמדריכים וצקה רטהויז רז, מנהל המחלקה לספורט תחרותי.

דור מלול | מכון וינגיייט


שפונגין אמר: "כמי שיזם ודחף לפתיחת הקורס במכון וינגייט, אני שמח וגאה בכל אחד מהחברים שלי לקורס שנבחרו 'בפינצטה' והיו יכולים לעמוד בדרישות הקבלה הגבוהות שהציב המכון. חשוב לי מאוד לציין את צקה, את ברוך פיבן, צחי כץ רכזי הקורס ואת כל צוות המרצים של הקורס, שלמרות האתגרים הלא פשוטים שהציבה הקורונה באמצע הדרך, הם עשו הכול כדי להמשיך ללמד אותנו, גם אם זה בזום, ומבלי לפגוע ברמה שלו, והכול עם יחס אישי ומחויבות אדירה".

עוד הוסיף: "חשוב לנו גם בעתיד להישאר בתחום הכדורגל ועם הכלים שרכשנו בקורס אני בטוח שתעודת המאמן תשמש אותנו, ושנוכל גם בעתיד לתרום רבות לכדורגל הישראלי ולשפר אותו – כאנשי מקצוע שזכו להכשרה מקצועית ואיכותית. ניגשנו לקורס בידיעה שבית הספר למאמנים ולמדריכים של וינגייט הוא המקום בהא הידיעה לקבל ידע מקצועי והכשרה ברמה הגבוהה ביותר, ואני שמח שעשינו את זה. אני מאמין ומקווה שעוד שחקנים ימצאו את דרכם בעתיד לקורס מסוג זה".

צקה רטהויז רז סיכם: "אני גאה מאוד בחניכי הקורס, שעל אף היותם שחקני כדורגל בכירים בעלי קריירה ומשפחות, גילו רצינות, השקעה שומחויבות רבה לקורס התובעני וכמובן ברוך פיבן ראש התחום, שיחד עם צחי כץ הובילו את הקורס הזה בצורה יוצאת מן הכלל. כל חניכי הקורס סיימו אותו בהצלחה וחלק לא מבוטל אף בהצטיינות. בשבוע החולף, כבר נפתח קורס מאמני כדורגל "דור העתיד" וקורס מאמני כדורגל נוסף מתוכנן להיפתח בדצמבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי