הצביעו בסקר: מי השחקן הישראלי הכי טוב בליגת העל?

דן גלזר, טאלב טוואטחה, מיכאל אוחנה | ספורט1

הנבחרת בנויה מליגיונרים, הקבוצות הגדולות מתבססות על הזרים והשאלה לגבי זהות הישראלי הטוב ביותר בזירה המקומית הפכה למסקרנת מאי פעם. אתם בוחרים: יונתן כהן, דן גלזר או אולי אוסמה חלאיילה?

(גודל טקסט)

בשנתיים האחרונות נבחרת ישראל הפכה לביתה של הליגיונרים. ערן זהבי, מואנס דאבור, מנור סולומון ואלי דסה מובילים את החבורה בכחול לבן בגאון והשחקנים מליגת העל הפכו לשוליים בסגל של וילי רוטנשטיינר. במקביל השחקנים המקומיים נדחקים הצידה גם בזירה המקומית, כאשר ניקיטה רוקאביצה, צ'רון שרי, ז'וסואה ואלטון אקולטסה נעשו הכוכבים הבכירים של מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

אי לכך, השאלה לגבי זהותו של השחקן הישראלי הטוב ביותר בליגת העל הפכה למסקרנת ושנויה במחלוקת כאחד. למשל, יונס מלדה מוביל את טבלת כובשי השערים, אבל נראה שמקומו בסגל הנבחרת עדיין עתיד לבוא, לעומת שחקנים כמו יונתן כהן, דור פרץ ושחקן העונה שעברה דן גלזר, שמתקשים לשחזר את היכולת מימיו של ולדימיר איביץ'.

כעת, לכם יש הזדמנות לבחור ולקבוע מי השחקן הישראלי הכי טוב כיום בליגה, על פי הכושר הנוכחי מאיזו הוא קבוצה הוא מגיע – מכבי חיפה, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים או אולי בכלל בני סכנין?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי