ורד שוב מבוקש באפואל ניקוסיה, בית"ר ירושלים תיפגש איתו

עידן ורד | מאור אלקסלסי

הקפריסאים חזרו למירוץ אחר הקשר לקראת ינואר ולאור סיום חוזהו המתקרב, במועדון יפעלו להשאירו בחוזה חדש. פגישות צפויות להתקיים גם עם עטר ואדרי, קונסטנטין יעמוד לדין בעקבות משחק האימון נגד כפ"ס

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אפואל ניקוסיה חידשה בימים האחרונים את ההתעניינות בקשר בית"ר ירושלים, עידן ורד – כך נודע לספורט1. הקשר היה מבוקש בחלון האחרון בקפריסין, אולם החליט לוותר על ההצעה ולהישאר בישראל ולאפואל ניקוסיה, כידוע, הצטרפו בן שהר ועומר אצילי, שחקני הפועל ב"ש ומכבי ת"T בעונה שעברה.

לאור זאת, בית"ר ירושלים תיפגש עם השחקן לגבי הארכת חוזהו במטרה עוד לפני ינואר להגיע עמו לסיכום רשמי ובכך להימנע מהאפשרות שיעזוב ללא תמורה בתום העונה, אז חוזהו הנוכחי יסתיים.

פגישות נוספות צפויות להתקיים גם עם אלירן עטר ושלום אדרי. עטר, שחתם לעונה וחצי, מסיים את החוזה בסוף העונה ובבית"ר מרוצים מאוד מההשתלבות שלו במועדון ומהתרומה העצומה שלו, יחד עם ורד, לשחקנים הצעירים. ורד, אגב, עדיין סובל מכאבים, אך בשלב זה לא נראה שתהיה בעיה לשלב אותו בהרכב.

עטר. גם איתו ייפגשו | דני מרון

אחרי שמיכאל אוחנה לא שיחק מול הפועל כפר סבא ביום שישי כדי להוריד עומס ולאחר שהתברר כי הוא סובל מרגישות במפשעה, הקשר חזר להתאמן על פי התכנית ויהיה כשיר למשחק מול מכבי נתניה בראשון.

ועוד בבית"ר: חלאופילו פלייטר, שישוב לישראל בסוף השבוע, נפגש השבוע עם סגן נשיא סורינאם וזכה להערכה גדולה. החלוץ, כך מקווים בבית"ר, ייבדק ביום ראשון ויהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה – השלישי לאחר הפגרה (אחרי מכבי נתניה ומכבי פתח  תקוה). לעומתו, מתאוסיניו עדיין לא כשיר וממשיך בטיפולים בברזיל. בית"ר תחסר במשחק הקרוב גם את עוזיאל פרדו שהורחק במשחק האחרון ואת שי קונסטנטין, שלא מתאמן באופן סדיר בתקופה האחרונה בעקבות פציעה.

קונסטנטין, אגב, יועמד לדין בהתאחדות לכדורגל בעקבות דבריו לשופט לירן ליאני במהלך משחק האימון נגד הפועל כפר סבא. המגן מואשם בכך שכינה את ליאני "ליצן" כאשר שלף לעברו כרטיס אדום.

שי קונסטנטין
קונסטנטין. העליב את ליאני | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי