שרי העביר את דרישותיו הכספיות, פגישה נוספת צפויה להיערך בקרוב

צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

כוכב מכבי חיפה רוצה חוזה לשנתיים נוספות והכדור נמצא בידיים של המועדון, שמנסה למצוא את המתווה להארכת ההתקשרות. לפני הדרבי: התלבטות בין אבו פאני לדוניו, גלזר ימשיך ב-11, גרשון ישוב לסגל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה מקווים להגיע בקרוב לסיכום עם צ'רון שרי לגבי המשך דרכו במועדון. כזכור, לפני שבועיים נועד ההולנדי עם הנשיא יעקב שחר והצדדים הביעו רצון להאריך את ההתקשרות, כשבקרוב צפויות להתקיים פגישות נוספות. הקשר, שמעוניין בחוזה לשנתיים נוספות מעבר לעונה הזו, העביר גם את דרישותיו הכספיות וכעת הכדור נמצא בידיים של הקבוצה, שמנסה למצוא את המתווה המתאים להשלמת העסקה בהקדם האפשרי.

במקביל, מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת הדרבי מול הפועל חיפה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל (שבת החל מ-19:45, ישיר בספורט4. האסיפה הטקטית של המאמן ברק בכר צפויה להיערך רק לקראת האימון המסכם ואחרי חזרתם של השחקנים אשר נמצאים בנבחרת ישראל.

מבחינה מקצועית, נראה שבכר לא יבצע שינויים משמעותיים לעומת ההרכב שפתח בניצחון על מועדון ספורט אשדוד ומסתמן שההתלבטות היעקרית של המאמן היא בין מוחמד אבו פאני לגודסוואי דוניו, כשאחד מהם יחליף ב-11 את יהאב אל עביד שרשם 45 דקות בניצחון הליגה האחרון של הקבוצה. עומרי גלזר ודולב חזיזה ימשיכו לקבל את הקרדיט.

מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

בינתיים, סתיו נחמני הצעיר תורגל בחוד לצדו של ניקיטה רוקאביצה, אך ההערכה היא שהחלוץ יתחיל את המשחק על הספסל. התלבטות נוספת שעומדת בפני בכר היא בין טאלב טוואטחה לסאן מנחם, שהרשים במחצית השנייה במדי נבחרת ישראל מול צ'כיה ועשוי לפתוח בהרכב של וילי רוטנשטיינר מול סקוטלנד.

לסגל של בכר יחזור רמי גרשון, שכזכור נפצע במשחק האימון של הירוקים בחודש אוקטובר מול הפועל נוף הגליל. לגבי יובל אשכנזי, שסבל מקרע בשריר הארבע ראשי, הקשר ינסה להשלים אימון מלא ביום חמישי ורק אם יצליח לעשות זאת, יוחלט האם להכליל אותו בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי