רמי גרשון התלונן על עומס. ווילדסחוט חזר מהולנד

הבלם לא סיים את האימון בשל כאבים בתאומים ונמצא בספק לדרבי. הקשר הפצוע קיבל אישור לבקר את משפחתו אחרי זמן רב ועשוי לשוב לאימונים קלים בקרוב. בקבוצה מתכוננים לחודש מאסיבי: תשעה משחקים ב-35 ימים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (רביעי) למנוחה ומחר יעלו הילוך לקראת הדרבי נגד הפועל חיפה בשבת הקרובה. במועדון הביעו שביעות רצון מהעובדה שגם אתמול יצאו שחקני הקבוצה שנמצאים בנבחרת ישראל שליליים בבדיקת הקורונה ולמעשה הדבר לא יפגע בחודש המאסיבי שמחכה לקבוצה עם עומס גדול של לא פחות מתשעה משחקים ב-35 ימים.

במועדון הירוק מודעים לכך שהקבוצה תצטרך סגל ארוך ולכן מנסים להכשיר גם את השחקנים הפצועים. הקשר יובל אשכנזי צפוי לערוך מחר אימון מלא ואם לא ירגיש כאבים אז ייכלל בסגל בשבת. הבלם רמי גרשון לא סיים אתמול את האימון כאשר התלונן על עומס בשריר התאומים וכעת לא ברור אם יוכל להיות בסגל למשחק הקרוב.

מנגד, מי שבוודאות לא יהיה בסגל הוא הקשר ההולנדי יאניק ווילדסחוט. כזכור, ההולנדי נפצע במהלך הניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד לפני פגרת הנבחרות וסובל מקרע בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר מספר שבועות. וילדסחוט חזר אתמול מחופשה פרטית בהולנד כאשר לראשונה מזה זמן רב ביקר את משפחתו.

יאניק ווילדסחוט | אדריאן הרבשטיין

המאמן ברק בכר אפשר להולנדי לצאת להולנד גם בשל העובדה כי פצוע וגם מכיוון שבניגוד לזרים אחרים שביקרו את משפחותיהם לאחר ההפסד לטוטנהאם – ווילדסחוט נותר בישראל לאחר ששהה בבידוד משום שנמצא חיובי לקורונה. מעבר לכך, העובדה כי כבר היה חולה קורונה לא מצריכה את השחקן לשהות בבידוד עם חזרתו לישראל. בימים הקרובים יעבור הקשר בדיקת אולטרסאונד נוספת בכדי לבחון את קצב החלמתו ולא מן הנמנע שיחזור לאימונים קלים אך לא ישחק בחודש הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי