הפועל ב"ש נגד מכבי חיפה ביום שלישי (5.1), הדרבי הקטן בחמישי

מנהלת הליגה פרסמה את לוח השיבוץ של מחזורים 14-16. מפגש הצמרת המסקרן ייערך במחזור ה-15 שישוחק באמצע השבוע. כעבור יומיים תפגוש מכבי תל אביב את בני יהודה

(גודל טקסט)

מנהלת הליגה פרסמה היום (חמישי) את שיבוצי המשחקים למחזורים 14-16. לקבוצות מצפה לוח משחקים צפוף במיוחד עם לא פחות משלושה מחזורים בתוך עשרה ימים. המשחק המסקרן מכולם, שייצא לדרך במחזור ה-15, יפגיש בין הפועל באר שבע מחזיקת הגביע לבין מכבי חיפה ביום שלישי (5.1). במפגש הקודם בין הקבוצות ניצחו הירוקים 1:3. כעבור יומיים תארח האלופה מכבי תל אביב את בני יהודה במסגרת הדרבי הקטן.

במחזור הפתיחה של הסיבוב השני, שייצא לדרך בשבת (2.1), הפועל תל אביב תארח את הפועיל כפר סבא. חמישה משחקים ייערכו בשבת. מכבי חיפה תפגוש את הפועל חדרה ובית"ר ירושלים תארח את הפועל חיפה. ביום שני של אותו המחזור מכבי פ"ת תארח את מכבי ת"א, כאשר העולה החדשה כבר הדהימה את הצהובים עם 1:2.

במחזור ה-16 ייערכו שלושה משחקים בלבד בשבת. הפועל ת"א תפגוש את הפועל חיפה לה הפסידה בכל ארבעת המשחקים בעונה שעברה. הפועל ב"ש תארח את הפועל חדרה והפועל קריית שמונה תפגוש את בית"ר ירושלים. ביום שני מכבי תל אביב תתארח אצל מכבי נתניה. ביום ראשון תארח מכבי חיפה את בני סכנין (10.1).

כל משחקי מחזורים 14-16:

מנהלת הליגה
ליגת העל – מחזור 14 |
ליגת העל – מחזור 15 | מנהלת הליגה
ליגת העל – מחזור 16 | מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי