שי קונסטנטין הורחק משני משחקים בפועל: "הבנתי מיד את הטעות"

מגן בית"ר ירושלים קרא לשופט לירן ליאני "ליצן" וייעדר מהמשחקים נגד מכבי נתניה ומכבי פתח תקווה, יוכל לשוב לדשא בסוף החודש נגד מכבי חיפה. ספג בנוסף הרחקה על תנאי משלושה משחקים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שי קונסטנטין הורחק משני משחקים בפועל וייעדר ממפגשיה של בית"ר ירושלים נגד מכבי נתניה ומכבי פתח תקווה, לאחר שהורשע בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל הערב (רביעי) בגין העלבת שופט.

מגן בית"ר ירושלים הואשם על ידי לירן ליאני בכך שקרא לו "ליצן" ביום שישי האחרון, כאשר בית"ר ירושלים פגשה למשחק אימון את הפועל כפ"ס וסיימה מולה ב-2:2.

קונסטנטין הורחק במחצית השנייה ובדו"ח שהעביר ליאני, התלונן על היחס ממגן בית"ר ירושלים. היום אמר להגנתו המגן בבית הדין: "את הטעות הבנתי כבר כאשר זה יצא לי מהפה. מיד לאחר המשחק ניגשתי ללירן ליאני והתנצלתי על המעשה. הוא אמר לי שהוא מכיר אותי ויודע שאף פעם לא קורים לי דברים כאלה, אני מצטער על האירוע וזה לא יחזור על עצמו. אני בן 24 ללא הרשעות קודמות".

הדיין ישראל שמעוני התחשב בדבריו של קונסטנטין ובגליות ההרשעות הנקי שלו, אולם בכל זאת קנס אותו ב-500 שקלים והרחקה משני משחקים בפועל, בנוסף להרחקה משלושה משחקים על תנאי. הוא יוכל לחזור היישר למשחק נגד מכבי חיפה בסוף החודש ויש לציין כי גם כך לא מתאמן באופן סדיר בימים האחרונים וייתכן שהיה מחמיץ את המשחק הקרוב גם אם לא היה סופג הרחקה.

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי