לפני הדרבי החיפאי: ההתלבטויות של ברק בכר

מכבי חיפה הגבירה את ההכנות לקראת המשחק החשוב נגד הפועל חיפה (שבת החל מ-19:45, ספורט4) והמאמן טרם קיבל החלטה לגבי שתי עמדות. וגם: גרשון, ו-וילדסחוט ייעדרו, אשכנזי יהיה כשיר?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה לו זכו השחקנים, מכבי חיפה חזרה הבוקר (חמישי) לאימונים והיא תגביר את ההכנות לקראת הדרבי הגדול מול הפועל חיפה (שבת החל מ19:45, שידור ישיר בספורט4). אחרי שגירדו 1:2 על אשדוד במחזור שעבר, הירוקים יקוו לחבר ניצחון שני ברציפות ולהמשיך את המומנטום החיבי מפתיחת העונה, כשבמועדון קצת חוששים ומקווים שפגרת הנבחרות לא תפגע ברצף החיובי של הקבוצה.

במכבי חיפה אמנם הביעו שביעות רצון גדולה מסאן מנחם ונטע לביא, שפתחו אמש בהרכב והיו שותפים לניצחון של נבחרת ישראל על סקוטלנד, כשגם מוחמד אבו פאני שעלה מהספסל זכה למחמאות מאנשי המועדון, אך בכרמל בהחלט מודאגים מהעומס על שחקני הקבוצה, להם מצפים לא פחות מתשעה משחקים תוך חודש ימים.

באשר להרכב אשר יפתח מול הפועל חיפה, ברק בכר יקבל את ההחלטה הסופית רק לאחר האימון המסכם שייערך מחר. בין השאר, המאמן מתלבט בנוגע לעמדת השמאלי. במועדון רצו שמנחם, שהשלים 90 דקות מול הסקוטים, יזכה למנוחה וזאת במטרה לחלק את העומס, אך טוואטחה חזר מהנבחרת עם מתיחה קלה בשריר ועדיין לא ברור מה מצבו.

שניים נוספים שנאבקים על מקיום בהרכב הפותח הם אבו פאני וגודסוואי דוניו, שהאחרון הצטיין בניצחון על מכבי נתניה במשחק האימון ונראה טוב לאחרונה. אם קשר הנבחרת יהיה זה שיקבל לבסוף את הקרדיט מבכר, דולב חזיזה וצ'רון שרי יוצבו בשלישייה הקדמית לצד ניקיטה רוקאביהצ הלוהט. כידוע, מהסגל ייעדרו רמי גרשון ויאניק וילדסחוט. באשר ליובל אשכנזי שמתאושש מפציעה, ההחלטה תתקבל רק לאחר האימון.

דוניו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי