בעקבות החרם: ארגון 'לה-פמיליה' במחווה מרגשת לאביאל זגורי

אביאל זגורי | צילום, מסך

הילד בן ה-11, שהושפל על ידי חבריו, זכה לתמיכה מאוהדי בית"ר י-ם, שהגיעו לביתו ועטפו אותו באהבה. המועדון מסר: "אביאל היקר, תמשיך להיות חזק וגם אנחנו מתכננים לך משהו שלא תשכח". וגם: הפרס מקבוצתו של בקהאם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מרגש, אין מילה אחרת. אוהדי בית"ר ירושלים מארגון 'לה-פמיליה' הגיעו אמש (רביעי) לשמח ולהרים את המורל של אביאל זגורי, ילד בן 11 שעבר חרם במשך שנתיים. הקהל שהגיע עודד את הילד מתחת למרפסת ביתו וקרא לו לרדת אליו. לאחר שאביאל נענה לבקשתם, האוהדים עטפו אותו באהבה גדולה וריגשו אותו ואת בני משפחתו.

בית"ר ירושלים מיהרה לשתף את הסרטון המרגש וכתבה ברשתות החברתיות: "לעיתים יש לנו חילוקי דעות, לפעמים אנחנו לא מסכימים, אבל מה שעשה אמש ארגון האוהדים לה פמיליה, ראוי לכל מילה טובה שיש. ריגש את כולנו לראות את כל האנשים היקרים סביב אביאל זגורי, אוהד יקר שלנו, מוקף אהבה כשהם עושים לו טוב על הלב, מראים את הערכים הטובים והמידות הטובות. אלה בדיוק הפעולות שמחזקות את הארגון והמועדון, ומי ייתן זאת שוב בנסיבות משמחות כאלו. ואתה אביאל היקר, תמשיך להיות חזק וגם אנחנו מתכננים לך משהו שלא תשכח. ואהבת לרעך כמוך – יאללה בית"ר!

קיללו אותי, הרביצו לי וירקו עליי", סיפר לאחרונה אביאל זגורי, כשהוא ואמו אילנית שוחחו עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM לאחר שסרטון שמתעד את ההתעללות שעובר אביאל מצד חבריו הסעיר את הרשתות החברתיות. "לא משחקים איתי ומעליבים אותי בגלל שאני שמן", הוסיף. אילנית זגורי, אמא של אביאל, אמרה: "ראיתי חושך בעיניים כשהשכן התקשר ואמר תרדו למטה תראו מה הבן שלכם עובר".

האזינו לדברים

צפו בסרטון הקשה

בנושא אחר, בית"ר ירושלים הודיעה כי הקבוצה הצעירה שהקימה במיאמי לפני מספר חודשים, בית"ר מיאמי, קיבלה היום את פרס המעורבות הקהילתית מהמועדון שבבעלותו של דייויד בקהאם – אינטר מיאמי. הפרס הוענק על העבודה שנעשתה עם ספורטאים צעירים בדרום פלורידה, וההתגייסות ההומניטרית שלהם במהלך משבר הקורונה העולמי, לה שותפה גם בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי