דראפיץ' לקראת נתניה: "85% מהסגל שם אנחנו בנינו"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

מאמן בית"ר ירושלים מתכונן למפגש מול האקסית בראשון (20:45): "היו 4 שנים נפלאות, אבל חיים של מאמן הם לעבור קבוצות". הלחץ אחרי ההפסד לבני יהודה: "גם כשניצחנו את חדרה ואת הפועל חיפה היה לחץ חיובי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר פגרת הנבחרות, בית"ר ירושלים תארח ביום ראשון הקרוב את מכבי נתניה במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל, למפגש פיקנטי בין צמד המאמנים של הקבוצה מהבירה, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, נגד קבוצתם לשעבר.

לקראת המשחק סיפר דראפיץ': "85% מהשחקנים של מכבי נתניה אנחנו הבאנו ובנינו אותם מהנוער. היה לנו 4 שנים נפלאות, אבל חיים של מאמן הם לעבור מקבוצה לקבוצה, וכל הזמן יש אקסיות שצריך לשחק נגדן, ואולי זה פיקנטי לתקשורת, אבל אנחנו בבית"ר וחושבים רק עליה ועל ההצלחה".

"מכירים את השחקנים היריבים, יש להם מאמן טוב, הוא עושה עבודה טובה עד עכשיו, ואנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים כי נשחק נגד קבוצה מאוד דינמית ומאוד טובה. לא קל לשחק נגדה. היא תעשה הרבה צרות לקבוצות, ורואים את זה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, כי מכבי נתניה היא קבוצה שבהחלט יכולה להגיע למקומות גבוהים בעונה הזאת".

דראפיץ'. "כל הזמן יש אקסיות שצריך לשחק נגדן" | דני מרון

כזכור, לפני היציאה לפגרה הפסידו הצהובים-שחורים 1:0 לבני יהודה. המאמן נשאל לגבי הלחץ שנוצר לאחר ההפסד ואמר: "בבית"ר כל הזמן יש לחץ. אנחנו בלחץ חיובי, הכל תלוי איך אתה לוקח את זה. גם כשניצחנו את חדרה ואת הפועל חיפה היה לנו לחץ טוב. אני רוצה להסתכל על בית"ר בפן המקצועי".

"אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, אנחנו צריכים להיות בכושר יותר טוב, בגלל זה עשינו מחנה אימונים, אני מצפה לראות קבוצה אחרת בתקופה הזאת. אנחנו לומדים דברים ככה שנתקדם ממשחק למשחק ונהיה יותר טובים. נהיה קבוצה שבית"ר צריכה להיות – התקפית וטובה. לשם אנחנו שואפים".

הפציעות בסגל: "לפעמים יש מזל רע ואנחנו צריכים לעבור את התקופה הזאת והתקופה הזאת אי אפשר לשבת ולבכות, אנחנו צריכים לעבוד. בגלל זה יש סגל גדול. לפעמים יש שחקנים שמקבלים הזדמנויות ולוקחים אותם. זה מזל בשבילם. אנחנו צריכים להתמודד עם הדברים האלה ולא לשבת ולבכות".

דגני. חזר לסגל של בית"ר אחרי משחקי הנבחרת | דני מרון

על חזרתם של איתמר ניצן ואוראל דגני לסגל אחרי משחקי הנבחרת אמר: "זה מצב של קורונה, שזה מצב לא אידיאלי לנו ולא לאף קבוצה אחרת. כל הקבוצות בישראל משחקות שלושה משחקים, לכולם יהיה קשה. אנחנו רואים תוצאות. כולן מאבדות נקודות".

"יש לנו קבוצות שמשחקות באירופה ויש קבוצות שמשחקות שלושה משחקים בשבוע. בגלל זה הליגה הזאת תהיה מאוד מעניינת השנה. מי שתלמד להתמודד עם זה השנה, ועם סגל רחב, הקבוצה הזאת תצליח. ההיה מאוד מעניינת השבוע, ומי שראשונה תדע את זה – תצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי