אוואני לא חזר לארץ, ג'ראפי צפוי לערוך בכורה מחודשת מול ב"ש

בלאגן באשדוד: הבלם טרם הגיע ארצה ממשחקי נבחרת אוגנדה וניר ברדע תורגל במקומו. השוער יתפוס את מקומו של משפתי הפצוע (שבת החל מ-18:30, ישיר בספורט1)

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הכואב למכבי חיפה לפני פגרת הנבחרות, דריכות שיא הבוקר (שישי) במועדון ספורט אשדוד לקראת חזרת ליגת העל והמשחק הביתי מול הפועל באר שבע (שבת החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט1), כשהמטרה של המאמן רן בן שמעון היא לשוב למסלול הניצחונות ולהתקרב לחלק העליון של הטבלה.

באשדוד הביעו שביעות רצון מההכנה למשחק, כשבקבוצה ניצלו את פגרת הנבחרות וקיימו בין היתר גם משחק אימון בו ניצחו 1:3 את הפוועל תל אביב. לאחר ההפסד בסמי עופר, הצוות המקצועי עבד עם השחקנים על מגוון אלמנטים ושם דגש על חוסר היעילות בחלק הקדמי שמרבה להחמיץ והרכות בחלק האחורי. שחקנים באשדוד ציינו כי המשחק נגד ב"ש הוא הבמה הטובה ביותר להוכיח את ההתקדמות המקצועית של הקבוצה והבהירו שצפוי כדורגל התקפי בין שתי קבוצות שלא יגיעו להסתגר.

באשר להרכב, לבן שמעון יש לא מעט כאבי ראש: טימותי אוואני, הבלם המוביל של הקבוצה, אמור היה לנחות בארץ לפני יומיים, אך הוא עדיין לא שב ממשחקי נבחרת אוגנדה ובמועדון ממתינים להגעתו וכן גם להסבר ממנו בנוגע לאיחור. בשלב זה, ניר ברדע תורגל במקומו. מי שישוב ל-11 הוא הבלם הסרבי ננאד סבטקוביץ', שכזכור נעדר מול מכבי חיפה בשל הרחקה. צרה נוספת מגיעה מכיוונו של השוער רועי משפתי, שנפגע בשריר הירך האחורי ומי שצפוי להחליףפו הוא יואב ג'ראפי שחזר לקבוצה וככל הנראה ירשום הופעת בכורה מחודשת.

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | לירון מולדובן

במקביל, באשדוד ממתינים לחודש ינואר על מנת לחזק את הקבוצה בקשר ובחלוץ וזאת בשל העבודה שלא הצליחו לצרף את דן איינבינדר וצ'יקו אופואדו, שכזכור ברח מישראל ללא התראה.

הרכב משוער, מועדון ספורט אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ניר ברדע (טימותי אוואני), ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמאהני, מוסא בגאיוקו, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, חמודי כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי