בכר: "הגיע הזמן שלא נספוג", רודריגס: "אליפות זה לא דבר קל"

ברק בכר | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מאמן מכבי חיפה מתכונן לדרבי הלוהט מול הפועל חיפה (שבת, החל מ-19:45, ספורט4): "נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים". הקשר הספרדי: "האווירה בחדר ההלבשה נהדרת". אבו פאני וסאן מנחם יפתחו, טוואטחה על הספסל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כשהיא ניצבת בפסגה אחרי ארבעה מחזורים, מכבי חיפה תפגוש מחר (שבת, החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4) את הפועל חיפה לדרבי לוהט – הדרבי הראשון של העונה במסגרת הליגה. הירוקים רוצים להמשיך בתוצאות החיוביות שהם משיגים עד כה, לשמור על המקום הראשון והגדיל את המאזן שלהם ל-13 נקודות מתוך 15 אפשריות.

לקבוצה מצפה כידוע גם משחק באמצע השבוע מול הפועל כפר סבא בשלישי, והמאמן ברק בכר דיבר על רוטציה אפשרית בעקבות הלו"ז שיהיה יותר צפוף בתקופה הקרובה: "אנחנו לוקחים בשיקול את כל הדברים. גם הצעירים וכל הסגל הוכיחו שיש כאן תחרות טובה ושאפשר לחלק את הדקות. נעשה את החשבון שלנו, אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לרצף של משחקים".

על כך שלא היה עד עכשיו רצף ארוך של משחקים: "ברור שזה קשה ומאתגר, אבל ככה זה לכל הקבוצות. אנחנו לא שונים וצריכים להתמודד עם קשיים. זה מאתגר, אבל נצליח בזה".

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הדרבי הראשון שלו בליגה: "יש התרגשות לפני כל משחק, במיוחד כשאתה מאמן מכבי חיפה – כל משחק הוא חשוב ומרגש. דרבי מבחינת האוהדים זה לא עוד משחק, אנחנו מודעים לזה ונעשה הכל על מנת לשמח אותם".

מדוע הקבוצה סופגת בכל משחק: "זה משהו שאנחנו בהחלט מודעים אליו ועובדים עליו ברמה הקבוצתית, כי זה לא קשור לשחקן כזה או אחר. הגיע הזמן שלא נספוג".

חוסה רודריגס הספרדי הוסיף: "אני מרגיש טוב והאווירה בחדר ההלבשה נהדרת. אני מנסה לעשות הכל כדי לעזור לקבוצה. חיפה היא עיר של כדורגל והכל פה סובב סביב המשחק. זה משחק חשוב לאוהדים שלנו ונעשה הכל כדי לנצח אותנו. אליפות זו לא מטרה קלה. צריך לדבר פחות ולעבוד קשה כדי להשיג אותה. באיזה עמדה אני מעדיף לשחק? איפה שהמאמן ישים אותי, רק לשחק".

חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

הקבוצה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק ובמועדון ישנה דריכות לקראת המשחק, שהוא מעבר למשחק רגיל כמובן. "רוצים להמשיך לנצח בדרבי, עשינו את זה בגביע הטוטו ועכשיו ננסה להמשיך ולעשות את זה בליגה", אמרו בקבוצה.

ברק בכר מתכוון לערוך שינוי אחד בהרכב ביחס ל-11 שפתחו במחזור הקודם (1:2 על מ.ס אשדוד) – מוחמד אבו פאני יפתח על חשבונו של איהב אל עביד. המשמעות היא שסאן מנחם יקבל את העדיפות בעמדת המגן השמאלי, וזאת כדי לאפשר לטאלב טוואטחה להחלים לחלוטין ממתיחה קלה ממנה הוא סובל, אך הוא בכל מקרה הוא ייכלל בסגל. עומרי גלזר ימשיך בין הקורות, עופרי ארד על הספסל.

הרכב משוער: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, נטע לביא, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה.

מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי