מורי לא כשיר לקריית שמונה, ברקוביץ' ישמור על ההרכב

דן מורי | אודי ציטיאט

קפטן בני יהודה ימשיך להיעדר מול הצפוניים בשבת, גם דוס סנטוס עדיין פצוע. המאמן לא צפוי לבצע שינויים מה-11 שניצחו את בית"ר ירושלים לפני הפגרה, ראנז'ל צפוי לערוך בכורה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה יצאה לפגרת הנבחרות במומנטום טוב מאוד, כאשר חיברה ניצחון שני ברציפות עם 0:1 על בית"ר ירושלים. המאמן ניר ברקוביץ' מחזיק במאזן מושלם של שש נקודות בשני משחקים, ומחר (שבת) מצפה לו משחק לא פשוט בכלל מול הפועל קריית שמונה בחוץ.

בשורות לא חיוביות במיוחד הגיעו מכיוונו של דן מורי. הקפטן, שסובב את הברך לפני הפגרה ונעדר מול בית"ר ירושלים, היה אמור על פי ההערכה הראשונית לחזור למשחק מול ק"ש, אך עדיין לא כשיר ויחמיץ גם את המשחק מחר. ההחלטה התקבלה רק היום לאחר שהבלם הרגיש שאינו יכול לקחת חלק במשחק, והוא בספק גם למשחק מול הפועל חיפה באמצע השבוע.

גם אליסון דוס סנטוס ימשיך להיעדר, ועל כן שי מזור ימשיך בתפקידו המאולתר כבלם, אותו מילא בצורה נהדרת מול בית"ר. לצדו ישחקו תאמבי סגס ופאדי נג'אר שהרשים גם הוא, ובכלל, ברקוביץ' לא צפוי לערוך שינויים בהרכב. מישאל ראנז'ל בן ה-21, המגן השמאלי הברזילאי, נכנס לעניינים ומצליח להרשים את אנשי הקבוצה. מחר הוא צפוי לערוך הופעת בכורה ולהשתלב במשחק מהספסל.

ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

"יהיה משחק שונה מהמשחק שהיה מול בית"ר ואנחנו צריכים להראות שאנחנו יודעים לשחק כדורגל גם כשאנחנו צריכים להיות יותר דומיננטיים. ק"ש אחת הקבוצות החזקות בליגה, לוסיו ואנסה זה שני חלוצים שפותחים כמעט בכל קבוצה בליגה", אמר שחקן בבני יהודה.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, שי מזור, תאמבי סגס, פאדי נג'אר, עמית כהן, סתיו פיניש, יוסיף מוסא, מתיאה ליואיץ', ניב זריהן, רועי בן שמעון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי