בחדרה ערכו שיחות לפני מכבי ת"א: "תתנו את הלב והתוצאות יגיעו"

במועדון ניצלו את פגרת הנבחרות כדי לעבוד על הפן המנטאלי לקראת המשחק נגד האלופה (ראשון, 19:45 בספורט1). חטאב יעלה במרכז ההגנה כשבוע לאחר שחתם, אודה צפוי לרדת לספסל

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד ולאחר שישה מחזורים (ארבעה משחקים בפועל) היא עם המאזן הגרוע ביותר שלה מאז שחזרה לליגת העל. במועדון עשו מעל ומעבר בניסיון לשוב מהפגרה בצורה טובה יותר ולצאת לדרך חדשה, אולם לפניהם משוכה קשה במיוחד – לא אחרת מאשר האלופה מכבי תל אביב (ראשון, 19:45 בספורט1).

במהלך הפגרה עבדו בחדרה רבות על הפן המנטאלי והמאמן שרון מימר ערך שיחות אישיות עם השחקנים. בהנהלת הקבוצה הבהירו לשחקנים: "אנחנו רוצים שתנו את הלב בכל משחק והתוצאות כבר יגיעו". 

עם זאת, הקבוצה מגיעה מאוד חבולה ופצועה למשחק. כידוע, הבלם ויסאם רבאח סיים את העונה וגם טל כחילה ייעדר כחודש ימים. לכן, מימר מתכוון לעלות במערך של שלושה בלמים שיכלול גם את עוביידה חטאב שחתם רק בשבוע שעבר וינסה לסייע במרכז ההגנה לג'ונתן סיסה ומנשה זלקה. במרכז השדה ישנה התלבטות בין ריף מסיקה לעומר לקאו ובהתקפה שובל גוזלן נמצא בתמונת ההרכב על חשבונו של מרשל אודה.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', נועם כהן, ג'ונתן סיסה, מנשה זלקה, עוביידה חטאב, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, ריף מסיקה (עומר לקאו), מקסים פלקושצ'נקו, רודריגו בונגונגי, שובל גוזלן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי