תשעה שחקנים ייעדרו בבית"ר, מוחמד תורגל בהרכב לנתניה

סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

דראפיץ' וברדה יגיעו עם סגל קצר למשחק נגד האקסית. קריאף יפתח לצד מוחמד, התלבטות בין ביטון למגבו. רוטמן לא התאמן, יערוך בדיקה נוספת מחר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים נרשמה התרגשות מסוימת לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה, בעיקר בגלל ההתמודדות הראשונה של הצמד דראפיץ' וברדה מול קבוצתם לשעבר. "סלובו ושי הוציאו מנתניה את המקסימום, הם מכירים שם את הקבוצה בצורה מדוקדקת, אבל נעשו שם לא מעט שינויים ביחס לתקופה שלהם. אין ספק שזה משחק מרגש, אבל ברגע שהמשחק יתחיל, אף אחד לא יזכור מה היה בעבר".

הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של עלי מוחמד. הקשר מניז'ר ערך אימון מלא. בבית"ר היו בלחץ מסוים במהלך השבוע, כשהתברר שמוחמד חזר עם פציעה קלה מהנבחרת ולכן גם פתח על הספסל שלה בהפסד לקמרון. הסיבה: דן איינבינדר לא מורשה להתאמן וממתין להחלטת הבורר, תמיר עדי ואביאל זרגרי פצועים ולבית"ר אין אופציות נוספות מלבד אופיר קריאף. גם אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, שי קונסטנטין, עוזיאל פרדו, אור זהבי, מתאוסיניו וחלאופילו פלייטר ייעדרו בשל פציעות והרחקות.

סלובודאן דראפיץ'
תשעה שחקנים ייעדרו בבית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

אוראל דגני וטל בן חיים יפתחו במרכז ההגנה, אוקמפוס בצד ימין של ההגנה ואורי מגבו או אורן ביטון בצד שמאל. קריאף, מוחמד, מיכאל אוחנה, עידן ורד, אלירן עטר וירדן שועה יפתחו בקישור ובהתקפה. לירן רוטמן לא יהיה בסגל, לאחר שלא התאמן הערב בשל סיבה רפואית. בבית"ר יבררו מחר לגבי תוצאת בדיקת דם שקיבל, שיצאה גבוחית באחד המדדים. מחר הוא יערוך בדיקה נוספת ואז יוחלט אם יתלבש.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; סנטיאגו אוקמפוס, טל בן חיים, אוראל דגני, אורי מגבו (אורן ביטון); אופיר קריאף, עלי מוחמד, מיכאל אוחנה, עידן ורד; אלירן עטר, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי