בסכנין חגגו ניצחון בכורה, אוטין ייענש. כיאל עשוי לנהל אקדמיה

ולאסקס ואביטן זכו לשבחים אחרי ה-0:1 על הפועל כפ"ס, המגן לעומתם הוצא מההרכב מכיוון שלא הגיע בזמן למשחק וגם יעמוד לוועדת משמעת פנימית. הרכש הנוצץ עשוי לקבל הצעה לנהל אקדמיה בעיר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה בבני סכנין לאחר הניצחון על הפועל כפר סבא, הראשון של הקבוצה העונה. במועדון ביצעו חיזוק משמעותי בתקופה האחרונה כאשר צירפו את נייג'ל האסלביינק ואת בירם כיאל (שטרם עלה לדקות ראשונות) ודיברו על כך שהם חייבים לנצח בכל מחיר כדי לצאת מהמקום האחרון בליגה, ואכן עשו זאת הודות לשער של סבסטיאן ולאסקס.

הקולומביאני זכה למחמאות על יכולתו, בעיקר לנוכח העובדה שרק חזר מפציעה. גם המאמן ניסו אביטן גרם לחיוכים רבים בעיר: "יצאנו לדרך חדשה. ניצחון במשחק הזה היה חשוב מעל הכל ואנחנו שמחים שניסו הכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר".

סבסטיאן ולאסקס חוגג עם ניסו אביטן | אודי ציטיאט

מי שפחות הרשים את אנשי המועדון היה נייג'ל האסלביינק, שאומנם תורגל במהלך השבוע שעבר בהרכב הראשון, אך לבסוף נכנס במחצית השנייה ובמועדון מבינים שהוא עוד זקוק לזמן: "יש לנו סבלנות כלפיו, אבל לפנינו חודש עמוס וכדאי שהוא ייכנס לעניינים במהרה" אמרו בסכנין.

בנוסף, המגן איקוום אוטין, שאמור היה לפתוח בהרכב, איחר להתכנסות לקראת המשחק נגד הפועל כפ"ס ולכן החליט אביטן להדיחו מההרכב. הוא צפוי לעמוד וועדת משמעת פנימית במהלך השבוע ולהיענש.

מי שהצטרף לאחרונה ולא שיחק אתמול היה בירם כיאל וזאת מכיוון שטרם הגיעו כל האישורים הבינלאומיים ובסכנין מאמינים כי הנושא ייפתר ביממה הקרובה והקשר יערוך בכורה במשחק הבא. כיאל, כידוע, יזכה גם לתפקיד מקצועי כשיפרוש ואחד הרעיונות שעלה הוא שבסכנין תיבנה אקדמיה לכדורגל וכיאל יהיה הסמכות המקצועית הבכירה.

נייג'ל האסלביינק
האסלביינק. מצפים שייכנס לעניינים במהרה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי