דוניס התעמת עם ריינשרייבר, בן חיים: "רחוק מהכושר שאני רוצה להיות בו"

מאמן מכבי ת"א החליף דברים עם שופט המשחק ב-0:1 על חדרה, אך העימות הסתיים בחיוכים: "צריכים להרוג את המשחק". החלוץ: "אם אשחק הרבה - טב"ח הישן והטוב יחזור". מימר: "היינו ראויים לנקודה"

(גודל טקסט)

זה לא הלך קל, בכלל לא, אך לבסוף מכבי תל אביב הצליחה לגבור הערב (ראשון) בשיניים 0:1 את הפועל חדרה, לחבר ניצחון שני ברציפות בזכות שער עצמי של עוביידה חטאב ולהתקרב למרחק של שתי נקודות מהפועל קריית שמונה שבפסגת הטבלה ונקודה ממכבי חיפה – אך לשתי הקבוצות משחק פחות מהצהובים. חדרה, מן העבר השני, נועלת את הטבלה, טרם ניצחה העונה ורשמה הפסד שלישי ברציפות. במאזנה נקודה אחת בלבד מתוך 15.

מאמן מכבי ת"א, גאורגיוס דוניס, רשם עימות קל מול השופט רועי ריינשרייבר עם שריקת הסיום, אך לבסוף השניים סיימו את הסיפור בנועם עם חיוכים ולחיצת יד. המאמן היווני אמר לאחר דיבר לאחר ההתמודדות ואמר: "ב-70-75 הדקות הראשונות שיחקנו טוב, הנענו למצבים ולא נתנו ליריבה אפשרות לתקוף. החזקנו הרבה בכדור ויכולנו 'להרוג' את המשחק ולהבקיע שער שני. לקראת הסיום ליריבה לא היה כלום להפסיד והם הלכו קדימה. אני מרוצה מ-75 הדקות הראשונות ופחות מאיך שסיימנו את המשחק".

הלו"ז הצפוף בתקופה הקרובה: "יש לנו זמן להתאמן. היה לנו עכשיו שבועיים של מנוחה ועבדנו קשה, ללא השחקנים שהיו בנבחרות. יש לנו זמן לעבוד בין משחק למשחק וזה בסדר. נתרגל את הדברים".

גאורגיוס דוניס | אריאל שלום

טל בן חיים, שפתח בהרכב, סיפר: "ניצחון מאוד חשוב. אנחנו לא מסתכלים על אף קבוצה בשלב הזה של העונה ובפתיחת העונה לא מספיק טובה שעשינו. אני אקח לטובה את זה שחיברנו ניצחון שני רצוף. זה קשה. קשה לשחק נגד קבוצה שבאה מתחילת המשחק במטרה רק לא לקבל גול. הם עומדים מאוד נמוך. מצד אחד, לא מסכנים אותנו בכל, אבל מצד שני זה משחק חפירות אחד גדול לפצח כזו הגנה. עשינו את זה בסופו של דבר בדרך לא דרך, במצב נייח, אבל אני שמח שניצחנו".

"כשקבוצה עולה למשחק במטרה רק לא לספוג זה לא פשוט", המשיך החלוץ. "הם לא סיכנו אותנו בכלל, אולי רק קצת ב-10 הדקות האחרונות וזה דבר טבעי, למרות שאני לא חושב שזה צריך לקרות לנו ונעבוד על זה. עשינו משחק הגנה מצוין והחזקנו את הכדור. יש דברים חיוביים לקחת מהמשחק".

היכולת הטובה שלו במחצית השנייה: "תמיד המחצית הראשונה יותר קשה מהשנייה. המשחק היה הרבה יותר צפוף ומבוקר בחצי הראשון ונפתח טיפה בחצי השני. זה יותר טוב לשחקנים כמוני. זה עדיין לא מספיק, אני עדיין רחוק מהכושר שאני רוצה להיות בו, אבל אני יודע שזה לא יקרה במשחק אחד או שניים אחרי שלא שיחקתי הרבה זמן רצוף. אני בטוח שאם אשחק הרבה – טל בן חיים הישן והטוב יחזור".

טל בן חיים, נועם כהן | אריאל שלום

המאמן המפסיד, שרון מימר, אמר: "היינו ראויים לנקודה. ב-25 הדקות האחרונות הגענו למצבים. הייתה לנו תכנית משחק להרגיע את המשחק ב-60 הדקות הראשונות ולא להיכנס למאבק, כי פערי הרמות גדולים. לא היינו רחוקים מלהשוות. אם אני מסתכל על הצד הטוב – הראינו היום שיש לנו קבוצה טובה. אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה וכשיתהפך טיפה המומנטום עוד נלך למקומות יפים".

"שאף אחד לא יתבלבל, המשחקים נגד בני סכנין ומכבי פתח תקווה לא יהיו קלים יותר מהמשחק מול מכבי תל אביב", המשיך מימר. "הליגה שוויונית. נצטרך להמשיך ללכת בדרך שלנו ולחכות לניצחון הראשון שיחזיר לנו את הביטחון ונלך קדימה. יש פה מערכת טובה ושקטה שנותנת לנו לעבוד כמו שצריך ולא מייצרת לחץ מיותר. עברנו תקופה לא קלה שלצערי באה לידי ביטוי בנקודות שלנו. אנחנו משתפרים ועכשיו זה המאני טיים. נצטרך להביא בשני המשחקים הקרובים נקודות כדי להתקדם קדימה".

שרון מימר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי