ברדה: "שועה? מהמוכשרים בארץ, עוד ייתן את המנה שלנו בבית"ר"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לחלוץ, שלא פתח ב-1:1 נגד נתניה: "אם הוא יבקיע במשחק הבא צמד יגידו שהוא הכי טוב בעולם? צריך להוריד פרופורציות משחקנים". אטוולנד מנגד: "יכולנו 'לגנוב' את המשחק"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפרדו הערב (ראשון) לאחר תיקו 1:1 מאכזב עבור שתי הקבוצות, במשחק בו היהלומים הציגו יכולת טובה במשך דקות רבות, כאשר הקבוצה הבירה נראתה מאוד מקרטעת על כר הדשא.

לאחר המשחק, מאמן הירושלמים שי ברדה סיכם: "אחד היתרונות הגדולים ביותר של בית"ר זה הקהל שלה, ואני מקווה שנחזור לשחק איתו. האמת, לא הגיעה לנו יותר מנקודה היום. התוצאה היא הוגנת. במחצית הראשונה שיחקנו לפי תכנית המשחק ויכולנו לכבוש שער במצבים שהגענו אליהם. מכבי נתניה היא קבוצה תוססת ודינמית, ואנחנו מכירים אותה. צריכים כבר להתקדם למשחק הבא".

לגבי הסגל הקצר של בית"ר, בו אין חלוץ רחבה טבעי, אמר המאמן: "חסרים לנו שני שחקנים זרים שאמורים לתת לנו את הפתרונות. האסלביינק הוא חלוץ יוצא מן הכלל. אלירן עטר הוא שחקן מוכח וירדן שועה הוא אחד השחקנים המוכשרים בליגה".

שועה. "הוא עוד ייתן את המנה שלו בבית"ר" | ברני ארדוב

"היום שועה לא פתח בגלל שיש לנו שלושה משקים בשמונה ימים. אני בטוח שהוא עוד ייתן את המנה שלו בבית"ר. אם הוא יבקיע צמד ברביעי יגידו שהוא הכי טוב בארץ? צריך להוריד פרופורציות משחקנים" סיים ברדה.

מן העבר השני, המאמן ריימונד אטוולד נראה חיובי יותר ואמר: "אני חושב שהתחלנו טוב ותקפנו מההתחלה. אחרי השער ירדנו ביכולת ולא שיחקנו את הכדורגל שלנו, ובגלל זה גם ספגנו. במחצית המשחק דיברתי עם השחקנים על זה וראו את השינוי בקבוצה שלנו. בסוף, חושב שיכולנו ל'גנוב' את הניצחון".

הגישה של מכבי נתניה העונה: "תמיד רוצים לנצח. מעדיף שלוש נקודות בכל משחק. יש לנו אנרגיות לזה ואנחנו מתאמנים בשביל זה. יש משחקים שאתה יכול לצאת עם נקודה אחת בגלל ההתפתחות של המשחק. בסגל שלנו יש שילוב טוב בקבוצה".

אטוולד. "יכולנו ל'גנוב' את המשחק" | ברני ארדוב

"הסגל שלנו בנוי משחקנים צעירים ולוחמים ותיקים. יש לנו גם את אלמוג כהן בתור קפטן והוא עושה עבדוה נהדרת בחדר ההלבשה. השוער שלנו נראה נהדר. הקבוצה שלנו נראית טוב, ונראה היכן נסיים את העונה הנוכחית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי