פלקושצ'נקו יחזור להרכב חדרה, עימות בין מנהל הקבוצה לטל בן חיים

מקסים פלקושצ'נקו | אריאל שלום

קשר חדרה צפוי לפתוח מול סכנין ברביעי, גם אודה ולבאבידי. עימות מילולי קצר בין איציק טפירו לחלוץ מכבי ת"א אחרי ה-1:0. במועדון הביעו שביעות רצון מהיכולת במחצית השנייה למרות ההפסד לאלופה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אמנם רשמה אתמול (ראשון) הפסד 1:0 למכבי תל אביב ונותרה במקום האחרון בטבלה וללא ניצחון אחרי חמישה מחזורים, אך לעומת שאר המשחקים מתחילת העונה – הפעם במועדון יצאו דווקא מעודדים מתוך הבנה שפערי הרמות מהאלופה גדולים ושהמשחקים המשמעותיים עבורם יתקיימו בהמשך השבוע.

ביום רביעי מצפה לחבורה של שרון מימר מפגש מול בני סכנין, והיא תסגור את השבוע העמוס עם משחק באצטדיון המושבה מול מכבי פתח תקווה ביום שבת. "אנחנו שמחים שהשחקנים שינו את הגישה שלהם, ואם נבוא בגישה הזאת לסכנין אז ננצח", אמרו בחדרה. "מימר הבהיר במשחק הזה שכל שחקן שייתן מעצמו ראוי לקחת חלק ולראייה גם ההרכב וגם החילופים".

למעשה, המאמן הפתיע כאשר השאיר מחוץ ל-11 הפותחים גם את מקסים פלקושצ'נקו וגם את מרשל אודה, אשר נכנסו במהליך המחצית השנייה והרשימו. החלוץ הניגרי אף פגש את הקורה. השניים צפויים לחזור להרכב מול סכנין ברביעי, כמו גם המגן דיא לבאבידי אשר נעדר אתמול בעקבות הרחקה.

בחדרה ניחמו לאחר המשחק את עוביידה חטאב, אשר כבש שער עצמי שהכריע את ההתמודדות. הבלם רשם הופעת בכורה בקבוצה, השלים 90 דקות וחזר לשחק כדורגל לראשונה אחרי שנה וחצי. בסיום המשחק ועם הירידה של הקבוצות לחדר ההלבשה התפתח עימות מילולי קצר בין מנהל הפועל חדרה, איציק טפירו, לבין טל בן חיים, חלוץ מכבי תל אביב.

טל בן חיים, גוסטבו מרמנטיני | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי