"יוסי צודק, בקצב הזה נחטוף תבוסה בלברקוזן": בב"ש מגיבים לאסיפה

השחקנים לא נותרו אדישים לדברי אבוקסיס באסיפה שפרטיה פורסמו בספורט1. גורם במועדון: "אם יש שחקן שחושב שהשיטה לא מתאימה, שיגיד. אולי הוא לא זוכר מה הביא אותנו לשלב הבתים, לאנשים יש זיכרון קצר"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

"זו הייתה אסיפה קשה, זה נכון, אבל לפחות היה בה מסר. לא שמעת את יוסי בא בטענות על זלזול או על חוסר רצון. הוא צודק בביקורת שלו כי אם נמשיך לשחק בקצב הזה גם בגרמניה, נחטוף תבוסה כואבת". כך אמר אחד משחקני הפועל באר שבע בעקבות האסיפה הקשה שפרטיה פורסמו בספורט1 אמש (ראשון) ובה ביקר המאמן יוסי אבוקסיס שחקנים באופן אישי.

גם בצוות המקצועי לא נותרו אדישים לדברים. "לא ברור מה אנשים ציפו, שהוא לא יעבור ויסביר לשחקנים במה הם טעו?", אמרו. "שחקנים טענו שיש עומס, אבל אז הייתה פגרה. אין שום תירוץ ליכולת כזאת".

שחקני הפועל באר שבע יעברו היום בדיקת קורונה, בתקווה שאבוקסיס ימריא מחר לגרמניה לקראת המפגש נגד לברקוזן עם סגל מלא, לאחר שאלטון אקולטסה כבר חזר לאימונים ונראה שיפתח בהרכב.

במועדון מצפים שז'וסואה ייקח על עצמו את תפקיד המנהיג, בהיעדר כזה על המגרש גם שיר צדק שספג ביקורת באסיפה יפתח בהרכב, ובקבוצה סיפרו שאבוקסיס סומך עליו ואף הבהירו כי הביקורת על ההתנהלות בשער השני "לא צריכה ליפול על שחקן אחד". אנתוני וארן ותומר יוספי, שהוחלפו במחצית, ישלמו כנראה את המחיר.

"הביקורת לא צריכה ליפול על שחקן אחד". צדק | לירון מולדובן

אבוקסיס מצפה גם מסינטיהו סלליך להרים את עצמו בעקבות תקופה לא טובה, אחרת הוא ימשיך להושיב אותו על הספסל. לעומת זאת, מרסלו מלי אמור לקבל יותר קרדיט בהמשך, משום שבמועדון מאמינים שהוא עדיין רחוק מלהציג את היכולת האמיתית שלו.

במועדון לא אהבו את הביקורת על שיטת שלושת הבלמים. "אם יש שחקן שחושב שהשיטה לא מתאימה, שיגיד. אולי הוא לא היה כאן וזוכר מה הביא אותנו לשלב הבתים. לאנשים יש זיכרון קצר", אמרו בב"ש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי