רוני לוי מועמד מוביל לאמן את מוליכת הליגה הרומנית

רוני לוי
רוני לוי | אריאל שלום

דיווח: כעשור אחרי שעזב את רומניה, אקס בית"ר ירושלים עשוי להתמנות למאמן קראיובה: "מי לא ירצה לאמן מועדון כזה?", צוטט ב"גאזטה", שם פורסמה הידיעה

(גודל טקסט)

האם רוני לוי בדרך חזרה לליגה הרומנית? בידיעה שעלתה היום (שני) ב"גאזטה", תחת הכותרת "בלעדי" פורסם כי אקס בית"ר ירושלים, רוני לוי שפוטר מתפקידו בבירה בסוף חודש אוגוסט, מועמד מוביל לאמן את אוניברסיטטה קראיובה – מוליכת הליגה המקומית.

בשבוע שעבר עזב את קראיובה המאמן כריסטיאנו ברגודי בעקבות סכסוך עם ראשי המועדון ואת מקומו תפס באופן זמני קורנלו פאפורה, אלא שהאחרון, שחקן בית"ר ירושלים בעונת 2001/02 ששב לקדנציה שלישית כמאמן קראיובה, הבהיר כי אין בכוונתו לאמן את הקבוצה באופן קבוע וכעת שמו של הישראלי עלה בתור המועמד המוביל.

לפי "גאזטה", התפקיד הוצע לרוני לוי לאחר שהמגעים להנחית את מירל ראדוי, מאמן נבחרת רומניה, כשלו. לוי, שאימן את סטיאווה בוקרשט ואוניראה אורז'יצני לפני כעשור, לא הכחיש את רצונו להגיע לקראיובה וטען בשיחה עם "גאזטה": "מי לא ירצה לאמן מועדון עם מסורת ועוצמה כזו?".

עוד אמר לוי לעיתון: "אני יודע שקראיובה הייתה קרובה לזכות באליפות ונאבקה עם סטיאווה בוקרשט וקלוז' ושבסוף קלוז' זכתה ושכעת מאמן את הקבוצה פאפורה באופן זמני". כשנשאל לוי אם הוא כבר הגיע לרומניה, הבהיר: "אני בישראל".

רוני לוי
רוני לוי | מאור אלקסלסי

כאמור, אחרי 11 מחזורים בליגה הרומנית הבכירה, קראיובה, שלא זכתה באליפות מאז עונת 1990/91, מובילה זמנית את הטבלה עם 25 נקודות, כשסטיאווה בוקרשט נושפת בעורפה עם נקודה פחות ומשחק ביד. ומה עם האלופה, קלוז'? היא במקום השלישי עם 21 נקודות.

הקבוצה אליה מועמד רוני לוי פתחה את העונה בסערה עם שמונה ניצחונות בתשעה מחזורים, אך בארבעת המשחקים האחרונים רשמה ניצחון בודד ואיבדה גובה. באמצע החודש הבא, ב-16 בדצמבר, מצפה לה משחק עונה מול סטיאווה שניצחה חמישה משחקים ברציפות בהם הבקיעה לא פחות מ-16 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי