כץ: "סוכנים מציעים לי מאמנים, זה הכדורגל הישראלי"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

הניצחון בדרבי ("בחמש השנים האחרונות אנחנו בדרך כלל מנצחים את מכבי חיפה"), מעמדו של סילבס ("הרבה אוהדים חשבו שיהיה נכון לפטר אותו") והאירועים המכוערים בסיום ("אם זה קרה, אני מתנצל")

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול על מכבי חיפה ורגע לפני משחק ההשלמה מול בני יהודה (שלישי ב-18:00), יואב כץ עלה הערב (ראשון) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס ל-1:2 הדרמטי של הפועל חיפה בדרבי, מעמדו של המאמן חיים סילבס ודיבר בהרחבה גם על תוצאות הבחירות בארצות הברית.

האזינו

על הניצחון בדרבי: "נהניתי מאוד מהמשחק, אבל יותר חשוב יהיה ליהנות מחר מול בני יהודה. אמרתי לשחקנים לפני הדרבי שנס זמיר יכבוש, כן. הדרבי מאחורינו, הכל טוב ויפה, בחמש השנים האחרונות אנחנו בדרך כלל מתגברים על מכבי. אנחנו מובילים עליהם 2:5. יותר חשוב מהדרבי זה המשחק מחר נגד בני יהודה".

על כך שהמליצו לו לפטר את חיים סילבס לפני המשחק: "בוא נגיד ככה, הרבה מאוד אוהדים, פחות אנשי מקצוע, חשבו שזה יהיה הדבר הנכון לעשות ואני חשבתי שלא. הם לא מטלפנים אליי, אלא מעבירים הודועת במייל או בוואטסאפ. יש כאלה שמציעים את עצמם. לא מאמנים, אלא סוכנים. זה הכדורגל הישראלי".

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

כץ התייחס לכך שהפועל חיפה תעמוד לדין בגין אירועי הדרבי והדו"ח החמור של משקיף המשחק: "אם זה באמת קרה, אני מאוד מתנצל. אם מישהו עשה משהו שלא צריך לעשות, הוא לא יהיה במועדון שלנו יותר".

על תוצאות הבחירות בארצות הברית: "אני חושב שארצות הברית לא תיהנה מזה וגם ישראל לא תיהנה מזה. אני מקווה שאטעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי