ערעור שחקני בית"ר לשעבר התקבל, הדיון יחזור לבית הדין לעבודה

אריאל הרוש
אריאל הרוש | מאיר אבן חיים

לאחר שהרוש, זיקרי, חדד, משה, בן ויוסף וסיידוף ערערו על ההחלטה לפיה מוסד הבוררות של ההתאחדות ידון על פיצויי הפיטורים שלהם - בית המשפט קיבל את טענתם. המועדון חויב בהוצאות משפט של 10,000 ש"ח

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית הדין האזורי לעבודה קיבל לאחרונה את בקשת בית"ר ירושלים לעיכוב בדיון בעקבות תביעה שהגיש השוער אריאל הרוש בעניין פיצויי פיטורים שהוא דורש לקבל מהמועדון. לתביעה של השוער הצטרפו עוד מספר כדורגלנים, בניהם שי חדד, רועי זיקרי, ברק משה תומר בן יוסף ואוהד סיידוף, אלא שהיום (שני) קיבל בית הדין את הערעור של ששת השחקנים וקבע כי הדיון יחזור לבית הדין האזורי ולא יתקיים במוסד לבוררות. בנוסף, חויבה בית"ר בהוצאות משפט של עשרת אלפים שקל.

על פי ההחלטה המקורית, הדיון בנושא עבר לדיון במוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל, שכבר קיבלה הודעה על כך, אולם הכדורגלנים, באמצעות עו"ד יצחק אבישר, הגישו ערעור לבית המשפט בטענה שיש להשיב את הדיון בהכרעה בידי בית הדין. את המועדון ייצג עו"ד רונן מוזסון.

בערעור טענו הכדורגלנים ששיחקו בעבר בבית"ר כי לא נכון להעביר לרשות למוסד השיפוט הפנימי של ההתאחדות סכסוך שעוסק בזכויות עבודה, אשר אין עליהם התניה בחוק ואין זאת המומחיות שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי