דוניס מנסה לשפר את התיאום בין דור פרץ ואייל גולסה לדן ביטון

מכבי ת"א תאיץ את ההכנות לקראת ויאריאל (חמישי, 19:50 בספורט2), המאמן עובד על שיתוף הפעולה במרכז המגרש ורוצה לראות משחק מהיר הרבה יותר מצד שחקניו. ייני ופשיץ' יזכו למנוחה?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ביום ראשון התחילה מכבי תל אביב מסע של 11 משחקים בתוך 35 ימים. הוא נפתח עם ניצחון 0:1 על נועלת הטבלה הפועל חדרה, אבל היה זה ניצחון מתיש וקשה, בהמשך לשלוש הנקודות שהאלופה סחטה ב"דוחא" ב-1:2 על בני סכנין מחזור קודם לכן.

ביום חמישי לגאורגיוס דוניס ושחקניו כבר מחכה היריבה הקשה ביותר שהם יפגשו בתקופה זו וכנראה בכלל העונה, ויאריאל הספרדית שתגיע ארצה בסך הכל שלושה שבועות אחרי שהביסה את מכבי ת"א 0:4 בביתה (שידור ישיר בספורט2 החל מ-19:50).

לקראת ויאריאל, דוניס והצוות שלו לוקחים בחשבון גם את העובדה שביום ראשון מכבי תל אביב תארח באצטדיון בלומפילד את הפועל כפר סבא וההרכב יקבע גם בהתאם לרצונם לחלק כוחות: "יש לנו לוח זמנים קשוח עכשיו, משחק כל שלושה ימים וכל משחק הוא גמר", אמר דוניס לאחר הניצחון על חדרה.

דוניס גם שוחח עם שחקניו ואמר להם שהוא מצפה לכדורגל איכותי הרבה יותר כבר נגד ויאריאל, לאחר שני הניצחונות הדחוקים בליגת העל, היחידים שצברה הקבוצה בינתיים במסגרת המקומית. גם שחקנים בינם לבין עצמם מדברים על כך שנגד ויאריאל יש צורך להתעלות, אחרת הם עלולים לחטוף תבוסה נוספת כפי שקרה במשחק הקודם בספרד שהיה חד צדדי מתחילתו.

קארצב, במשחק הקודם בספרד | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

באימונים הבודדים עד ויאריאל והפועל כפר סבא, דוניס פועל למציאת המערך וההרכב בו שחקניו יעשו את הדברים מהר יותר ובתיאום טוב יותר, בעיקר באגפים ובתוך רחבת העונשין. דוניס מנסה לשפר את התיאום בין דור פרץ ואייל גולסה לבין דן ביטון, יונתן כהן ובעיקר מול אלכסנדר פשיץ' אשר מתקשה לקבל כדורים בתוך רחבת ה-16 ולייצר מצבים.

דוניס טרם החליט על מערך למשחק נגד ויאריאל ונראה שרק לאחר שני אימונים יקבע סופית את ההרכב ביחד עם צוותו, אולם ההערכה היא שישוב לשחק עם חמישה בהגנה, על אף שהמערך כשל במשחק בספרד. אנריק סבוריט ישוב לעמדת הבלם כנראה וישתף פעולה עם איתן טיבי ולואיס הרננדס, כך ששרן ייני יוכל לנוח לקראת המשחק נגד הפועל כפ"ס ובצד שמאל יפתח אופיר דוידזאדה.

בקישור נשקלת האפשרות לפתוח עם עדן קארצב או אבי ריקן, במטרה לאפשר לאחד מבין דן גלזר או דור פרץ לזכות במנוחה לה הם זקוקים. גם אלכסנדר פשיץ', שעדיין לא בכושר מלא, עשוי להתחיל על הספסל ולאפשר דקות יקרות לאחד מבין אדוארדו גררו, איתי שכטר או ניק בלקמן.

במכבי תל אביב יודעים שאם יצליחו לסיים את המשחק הקרוב לפחות עם תיקו, זו תהיה נקודה שעשויה להיות מכרעת בקרב מול סיבאספור וקרבאח על מקום בשלב 32 האחרונות.

בתמונת ההרכב מול הצוללת הצהובה. בלקמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי