בבית"ר מעריכים: פציעת מתאוסיניו חמורה, ייעדר תקופה ממושכת

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

הקשר הברזילאי, שעדיין לא שיחק מאז נרכש ממיניירו, עשוי להיעדר לפחות חודש וחצי מרגע הפציעה. לקראת מכבי פ"ת (רביעי, 19:45 בספורט4): אדרי וקונטה צפויים להיות בסגל, כשירותו של אוחנה תקבע באימון המסכם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים חוששים שהפציעה של הקשר הברזילאי מתאוסיניו חמורה משחשבו וכי מדובר בקרע ולא במתיחה. השחקן שוהה בשלב זה בברזיל ועובר טיפולים, אבל על פי ההערכות שקיבלו אנשי המועדון ביממה האחרונה, נראה כי תקופת היעדרותו תהיה הרבה מעבר לשלושה שבועות ותעמוד על חודש וחצי.

מתאוסיניו נרכש בספטמבר האחרון, כך על פי מועדון, בסכום של 750 אלף דולר מאמריקה מיניירו, במדיה כבש 15 שערים ב-133 הופעות ורשם גם הופעות בנבחרות ברזיל הצעירות. הברזילאי נפצע באימון לפני כשלושה שבועות, תוך שהוא ממרר בבכי ואומר לאנשי המועדון: "שום דבר לא הולך לי". מיד אחר כך הוא המריא לברזיל לצורך טיפולים, אולם כעת עולה חשש כי מדובר בקרע שיצריך היעדרות ארוכה יותר, שמשמעותה היא היעדרות נוספת של שלושה שבועות לפחות. מאז הגיע לבית"ר, הוא לא רשם אפילו דקה אחת. עוד לפני שנפצע, סיפרו שחקנים בבית"ר כי השחקן מתקשה להתאקלם.

לאחר המשחק האחרון, סנטיאגו אוקמפוס ספג ביקורת בעקבות כדורי רוחב לא מדויקים שלו לעבר הרחבה. יחד עם זאת, במועדון משתדלים לא להחמיר את הביקורת משום שמדובר בשחקן בן 18, שחוגג רוצה לטפח כדי למכור אותו בעתיד. מגן אחר שכלל לא יעמוד לרשות הקבוצה במשחק מחר נגד מכבי פתח תקווה (רביעי, 19:45 בספורט4) הוא שי קונסטנטין המורחק, שישוב לסגל מול מכבי חיפה.

מתאוסיניו ואוקמפוס. לא פתיחה חלקה בבירה | בית"ר ירושלים

ועוד לקראת המשחק מחר במסגרת המחזור החמישי בליגת העל, כשירותו של מיכאל אוחנה תתברר רק במהלך האימון המסכם היום. שלום אדרי חזר להתאמן וסיכוי טוב שיהיה בסגל. גם אנטואן קונטה חוזר לסגל אחרי שערך אתמול אימון מלא. אביאל זרגרי וחלאופילו פלייטר, שישוב ביום חמישי, מחוץ לסגל.

בנושא אחר: אתמול, כזכור, התברר כי בית הדין האזורי לעבודה קיבל את בקשת אריאל הרוש, שי חדד, רועי זיקרי, ברק משה תומר בן יוסף ואוהד סיידוף, וקבע כי הדיון בעניין התביעה שהגישו יחזור לבית הדין האזורי ולא יתקיים במוסד לבוררות. בית"ר חויבה בהוצאות משפט של עשרת אלפים שקל, אך שם מאמינים כי למרות החזרת התיק לבית הדין לעבודה תביעת השחקנים תידחה.

כידוע, הבעלים משה חוגג נמצא בדובאי בימים אלה ואמור להיפגש עם מתווכים לגבי אפשרות השקעה במועדון. מקורבים לעסקה הדגישו כי דבר אינו סוכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי