בשורות טובות לבני סכנין: הגיע שחרורו של כיאל, שצפוי לפתוח בחדרה

האישור מההתאחדות האנגלית התקבל, הקשר תורגל בהרכב במקומו של ברשצקי הפצוע. בעקבות האיחור של אוטין, אביטן הבהיר לשחקנים: "לא אתעסק בבעיות משמעת". גנטוס ושאמי בספק, וולשמן ימשיך ב-11

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין חגגה בשבת את הניצחון הראשון שלה העונה בליגת העל, כאשר גברה 0:1 על הפועל כפר סבא. במועדון מצפים להמשיך את הרצף ולנצח גם מחר (רביעי) את הפועל חדרה, נועלת הטבלה והקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה.

בשעות הערב הקבוצה קיבלה בשורות נהדרות, לאחר הגעת האישור המיוחל מההתאחדות האנגלית לשחרורו של בירם כיאל, שצפוי לערוך מחר את הופעת הבכורה שלו בבני סכנין, כאשר בחלק מהאימון המסכם הוא תורגל בהרכב הפותח במקומו של מוטי ברשצקי הפצוע.

עבור המאמן ניסו אביטן מדובר במשחק מיוחד מול האקסית, אבל הוא הבהיר למקורביו שמבחינתו הוא מחפש ניצחון נוסף לקבוצתו, כזה שישפר את מצב הקבוצה בטבלה ואת ביטחון שחקניו, אבל לא מעבר לכך.

ניסו אביטן | בני סכנין, רשמי

מעבר לשמחת הניצחון, המשחק נגד כפר סבא השאיר את סכנין עם מספר פציעות. ברשצקי סובל מקרע בשריר התאומים וייעדר כשבועיים, בעוד המגן אייהב שאמי והבלם מרון גנטוס נפצעו וערכו אתמול אימון חלקי ורק היום תיקבע כשירותם למשחק. גם חגי גולדנברג נפצע, אך התאמן אתמול וייקח חלק בהתמודדות.

מי שעשוי להמשיך ולקבל את הקרדיט הוא אמרי וולשמן, שקיבל במועד ההעברות האחרון הודעה כי הוא רשאי לחפש קבוצה, אך לבסוף נשאר בסכנין והצליח להרשים את אביטן וצוותו בשבועות האחרונים. גם המגן איקוום אוטין בתמונת ההרכב, אחרי שלא פתח במשחק האחרון בגלל שאיחר להתכנסות לקראתו. הניגרי צפוי להיקנס, אך אביטן בכל זאת שלח מסר ברור לשחקנים: "אני לא מתכוון להתעסק בענייני משמעת השנה וכל עבירה תטופל בחומרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי