צפו בתקציר: קריית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב ונותרה בפסגה

רפואה גבר פעם נוספת על האקסית. שכר נכנס כמחליף וגם לשער עצמי אומלל של אייזן (56) אשר הכריע את ההתמדדות. האדומים עשויים לרדת מתחת לקו האדום. זיקרי סיפק החמצת ענק, דוידה ואלטמן איימו ללא הצלחה

(גודל טקסט)

פתיחת העונה הנהדרת של קריית שמונה נמשכת. לאחר שני ניצחונות רצופים, החניכים של קובי רפואה השלימו הערב (שלישי) את השלישי לאחר 0:1 ביתי על הפועל תל אביב. לצערו של שי אייזן, שער עצמי שלו הכריע את המשחק בצפון. האדומים עשויים לרדת מחר מתחת לקו האדום, אך רק בתנאי שבני סכנין תנצח את הפועל חדרה.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הערב במגמות שונות – מצד אחד, ק"ש כאמור נמצאת בתקופה אדירה מבחינתה, כאשר היא בפסגת הליגה וטרם רשמה הפסד העונה. מנגד, הפועל ת"א סיימה בתיקו מאופס נגד מכבי פתח תקווה במשחקה הקודם, ונראה שהקבוצה של ניר קלינגר חווה ירידה ביכולת שלה.

מבחינת ההרכבים, רז שלמה חזר למרכז ההגנה של האורחת מת"א לאחר שסיים לרצות הרחקה והחליף את אדי גוטליב, אשר ספג כרטיס אדום בעצמו נגד פ"ת. דן עזריה ורועי זיקרי המשיכו לקבל קרדיט ב-11 של קלינגר. מנגד, רפואה הרכיב את גיא בן לולו בחוד שלו לצד לוסיו, זאת בעקבות האדום שספג יוג'ין אנסה בניצחון 0:2 על בני יהודה.

שחקני קריית שמונה חוגגים. עוד במחזור בפסגת הליגה | דני מרון

הפועל ת"א הייתה בהחלט יכולה לרדת מאוכזבת מהמחצית הראשונה, בה היא הייתה הרבה יותר דומיננטית, ואף רשמה מספר החמצות. מי שכנראה יהיה מאוכזב יותר מכולם הוא זיקרי, שהגיע למצב נגיחה אדיר מול השער, אבל נגח מעל המשקוף מחמישה מטרים. במחצית השנייה ק"ש ביצעה את השינוי של המשחק – מוחמד שכר עלה מהספסל במקומו של בן לולו, הוביל התקפה מהירה בדקה ה-56, כאשר בסיומה הגיע השער של אייזן.

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב | דני מרון

הרכבים:

הפועל קריית שמונה: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, רועי קהת (אדריאן רוצ'ט, 73), סאקו טורה (אופיר מזרחי, 84), גיא בן לולו (מוחמד שכר, 46), לוסיו (עבדאללה חליחל, 92).

הפועל תל אביב: ארנסטוס שטקוס , איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, רז שלמה (ניב סרדל, 84), דני גרופר, שי אייזן, שי אליאס (עדן הרשקוביץ', 84), דן עזריה (ארמנדו קופר, 63), אושר דוידה (לבאן קוטליה, 73), רועי זיקרי (אופק עובדיה, 63), עומרי אלטמן.

שחקני הפועל תל אביב לקראת ההתמודדות | דני מרון
בק"ש רוצים לשמור על הצמרת | דני מרון

מהלך המשחק

דקה 4, איום ראשון במשחק: דוידה הוביל התקפה של הפועל ת"א ומסר לאלטמן, שבעט בנגיעה וסחט הדיפה של ברטקוס לקרן.

דקה 26, אלטמן איים שוב: קפטן הפועל תל אביב ניסה פעם נוספת לשבור את הקרח במשחק, כשהפעם כדור חופשי שלו נחת ישירות לידיים של ברטקוס.

אלטמן. היחיד בהפועל ת"א שמנסה בפתיחה | דני מרון
ברטקוס. התמודד היטב עם ההתקפה של הפועל ת"א בפתיחה | דני מרון

דקה 34, החמצה גדולה של הפועל תל אביב!: זה היה צריך להיות שער היתרון של האדומים. התקפה נהדרת, כוללת עקב של אלטמן לעברו של עזריה והחמצה, אך לאחר מכן גרופר הרים לזיקרי, שהיה לבדו ברחבה ונגח מחמישה מטרים מעל לשער.

זיקרי. החמצה גדולה של החלוץ | דני מרון

דקה 45+1, סיום המחצית הראשונה: הפועל תל אביב וקריית שמונה ירדו לחדר ההלבשה ללא שערים.

מחצית שנייה

דקה 47, איום מסוכן לק"ש: טורה ניסה להכניע את שטקוס מבעיטה מחוץ לרחבה ולא היה רחוק, אך לצערו הכדור רק שרק ליד השער של השוער הליטאי.

דקה 51, דוידה ניסה למצוא את הרשת: הפועל ת"א ניסתה להיכנס למשחק אחרי דקות לא טובות בפתיחת המחצית השנייה, השחקן הצעיר חטף את הכדור מההגנה וניסה להכניע את ברטקוס, אבל שוב השוער היה מוכן.

אושר דוידה | דני מרון

דקה 56, 0:1 לקריית שמונה! הצפוניים יצאו להתקפה נהדרת, במהלכה לוסיו מסר בעקב לשכר המחליף, שבעט ישירות לשטקוס. ההדיפה של השוער הגיעה לרגליו של אייזן, שלצערו כבש שער עצמי.

ק"ש ביתרון נגד הפועל תל אביב | דני מרון
שכר הצדיק את החילוף שלו מהר מאוד | דני מרון

דקה 63, כמעט שוויון של הפועל ת"א: קופר המחליף חדר לרחבה ומסר לדוידה, שהיה ללא שמירה, אבל האחרון החמיץ את המסגרת בסנטימטרים לאחר שבעט בעוצמה.

דקה 64, הצלה גדולה של שטקוס: קצב גבוה במשחק. נחמיאס הגיע נהדר לכדור גובה ונגח מקרוב לעבר השער של שטקוס, שהדף את הכדור לקרן

דקה 68, לוסיו כמעט הכפיל את התוצאה: כדור חופשי של השחקנים בכחול התגלגל ברחבה, לוסיו היה קרוב לדחוק אותו לרשת אבל החמיץ.

לוסיו. היה קרוב לשער השני במשחק | דני מרון

דקה 73, טורה ניסה להכפיל את היתרון: הקשר הגמבי ניסה להפתיע את כולם עם כדור חופשי חזק מ-30 מטרים, אבל שוב פעם שטקוס היה במקום והדף.

דקה 86, כמעט שוווין במשחק! איזו התקפה של הפועל ת"א! הרשקוביץ' המחליף הרים לעבר הרחבה, אלטמן הגיע לכדור ומסר לסרדל, שהפציץ רק את הרשת החיצונית מעמדה נוחה לבעיטה.

דקה 90+5, שריקת הסיום של המשחק: קריית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב.

חגיגות גדולות בסיום המשחק | דני מרון
אלטמן מאוכזב. הפועל ת"א נותרה בתחתית | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי