דריכות בחדרה: "זה משחק על שש נקודות". מהפכה בהרכב

נועלת הטבלה מצפה למשחק נגד סכנין ברביעי: "הגיע הזמן שנשיג כבר ניצחון בכורה העונה". מימר יעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה, בונגונגי, אודה ופלקושצ'נקו יפתחו. שחקנים על אביטן: "אוהבים אותו לפני ואחרי"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אומנם הפסידה 1:0 למכבי תל אביב ביום ראשון אבל במועדון יצאו מעודדים מהיכולת של השחקנים בעיקר במחצית השנייה בה הצליחו לסכן מספר פעמים את השער של האלופה. בכל זאת, המאמן שרון מימר רוצה לשמור על דריכות אצל שחקניו ויבצע מספר שינויים לקראת המשחק החשוב נגד בני סכנין מחר (רביעי, 18:00).

המערך יכלול ארבעה שחקני הגנה כאשר דיא לבאבידי יחזור לעמדת המגן הימני וגם בחלק ההתקפי נראה כי צמד הזרים רודריגו בונגונגי ומרשל אודה יקבלו הזדמנות וגם הקשר מקסים פלקושצ'נקו, כפי שדיווחנו בתחילת השבוע, יפתח בהרכב.

במועדון מודעים לכך שהמשחק מחר קריטי שכן חדרה נועלת הטבלה כרגע, היחידה שלא ניצחה בליגת העל, והפסד עלול לפתוח פער משמעותי מאחת מיריבותיה לתחתית. "המשחק נגד סכנין הוא על שש נקודות וכולם מבינים את זה. הגיע הזמן שנשיג כבר ניצחון", אמרו בחדרה והתייחסו למפגש מול המאמן ניסו אביטן: "אנחנו אוהבים את ניסו לפני ואחרי המשחק אבל במשחק עצמו אז לא מוכנים לתת לו חצי נקודה". 

מקסים פלקושצ'נקו | אריאל שלום

הרכב משוער: רובי לבקוביץ, דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, ריף מסיקה, מקסים פלקושצ'נקו, רודריגו בונגונגי, גוסטבו מרמנטיני ומרשל אודה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי