ברדה: "אנחנו לא מתרצים. כדורגל נמדד בשערים ובנקודות"

שי ברדה | דני מרון

עוזר המאמן אישר כי קונטה יהיה בסגל למכבי פ"ת (רביעי, 20:00 בספורט4) ודיבר על הצורך לחזור למסלול הניצחונות: "לא רלוונטי שאנחנו משחקים טוב בדקות מסוימות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר ה-1:1 נגד מכבי נתניה וכשבמאזן שלה שמונה נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות, בית"ר ירושלים ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת המפגש עם מכבי פתח תקווה, אותו תארח בטדי במסגרת המחזור החמישי (20:00, שידור ישיר בספורט4). הצוות המקצועי ערך אסיפת וידאו לפני העלייה לכר הדשא בבית וגן, ובה נתן לשחקנים דגשים על המשחק נגד נתניה, בנוסף להכנה טקטית ליריבה הבאה.

באימון עצמו השחקנים חולקו לתחנות. מאמן הכושר טלמו דה אנדרס עבד עם אלה ששיחקו ביום ראשון, סלובודאן דראפיץ' תרגל את השחקנים שלא שותפו בלחץ על הכדור ובמסירות על שטח קטן, ובהמשך השחקנים התקבצו תחת שי ברדה ועברו על בעיטות מרחוק ועל סיומות ברחבה, לפני שהאימון נסגר במשחקון פנימי.

בבית"ר ירושלים לא תרגלו היום הרכב, אבל ייתכן שהקבוצה תפתח עם טל בן חיים ואוראל דגני כבלמים, כשאנטואן קונטה ואור זהבי ערכו אימון מלא, אך ככל הנראה יתחילו על הספסל. גם אורן ביטון עשוי לפתוח. אלירן עטר עשוי לקבל מנוחה לאור העומס הצפוי, כשעוזיאל פרדו הצעיר עשוי לקבל קרדיט במקומו. מחר יוחלט סופית האם מיכאל אוחנה ועידן ורד ייכללו ב-11, לאור הרגישות שקיימת אצלם. לירן רוטמן ושלום אדרי בכוננות למקרה שאחד מהם לא יפתח.

בתום האימון, המאמן שי ברדה התייחס למשחק נגד מכבי פ"ת: "זה משחק מאוד חשוב, כמו כל המשחקים בתקופה האחרונה. אנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות, כי בסופו של דבר המומנטום צריך להגיע לטובתנו ואנחנו צריכים לייצר את זה. פחות רלוונטי שאנחנו משחקים טוב בדקות מסוימות, כי כדורגל נמדד בשערים ובנקודות. מצפה לנו משחק קשה, מכבי פתח תקווה מעלינו בטבלה הם קבוצה צעירה, דינמית ומאומנת בצורה טובה מאוד לטעמי, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולהביא נקודות".

על מצב הסגל הוסיף: "נעלה עם 11 שחקנים, יהיו שחקנים על הספסל, יש היעדרויות, אבל כל זה תירוצים. אנחנו לא מתרצים. אני חושב שקונטה יהיה בסגל אחרי שחזר מהפציעה, פרדו חוזר מהרחקה. לגבי השאר נאחל להם בריאות ונסתדר עם מה שיש. בית"ר קבוצה מספיק חזקה כדי להתמודד עם כל סגל ואנחנו נעשה את זה".

הרכב משוער: איתמר ניצן, סנטיאגו אוקמפוס, טל בן חיים, אוראל דגני, אורן ביטון, אופיר קריאף, עלי מוחמד, מיכאל אוחנה (לירן רוטמן), עידן ורד (שלום אדרי), עוזיאל פרדו (אלירן עטר), ירדן שועה.

שחקני בית"ר באימון. יחזרו למסלול הניצחונות? | בית"ר ירושלים
ירדן שועה. בית"ר מחכה למכבי פ"ת | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי