בעקבות העומס: גיא לוזון יערוך מהפכה בהרכב מכבי פתח תקווה

שחקני מכבי פתח תקווה בחימום | דני מרון

המאמן יערוך חמישה שינויים ב-11 נגד בית"ר ירושלים (רביעי, 20:00 בספורט4): פלשר יחליף את בלוריאן, אינברום יפתח בחוד. לוזון: "באים בכל הכוח כדי לחזור עם שלוש נקודות"

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה סופרים כבר שני משחקים ללא ניצחון (מול ק"ש והפועל ת"א), שבהם הקבוצה גם לא כבשה. מחר (רביעי) ייצאו גיא לוזון ושחקניון לאצטדיון טדי, במטרה לנסות ולחזור עם שלוש הנקודות מהמפגש עם בית"ר ירושלים (20:00, שידור ישיר בספורט4).

"העומס הזה לא זר לנו", אמר לוזון על השבוע המאתגר שעובר על קבוצתו, "עברנו קומבינציות של שלושה משחקים בשבוע ומבחינתנו זה לא איזשהו מקרה מיוחד. אנחנו באים רעננים, פיזיים, בכל הכוח כדי לחזור עם שלוש הנקודות. זו החשיבות העליונה בכל משחק".

גם הבלם דניאל פלשר דיבר לקראת המשחק: "הציפיות שלנו הן לבוא ולהציג את היכולת הכי טובה שלנו, להשתפר מהמשחק הקודם וליהנות. אנחנו רוצים להביא שלוש נקודות. תמיד יש לחץ חיובי והתרגשות לפני כל משחק. כל השבוע הצוות הכין אותנו בצורה הכי טובה".

מבחינה מקצועית וגם בשל עומס המשחקים, לוזון מתכנן מהפכה של ממש. לפי התרגול באימון המסכם, חמישה שינויים יתבצעו בהרכב: בחלק האחורי, פלשר ימלא את מקומו של אור בלוריאן, ומוחמד הינדי שפתח את העונה טוב וירד לספסל, ישוב ל-11 במקומו של ירדן כהן. בקישור, עמית מאיר שנכנס בצורה טובה למשחק מול הפועל ת"א, יפתח במקומו של איתן אזולאי, כשגם עבדיאל ארויו, שנעדר נגד האדומים בשל פציעה קלה, זכר למשחק שלו בנבחרת פנמה, יפתח באגף במקומו של אסמיר סוליץ' שמאכזב עד כה. בחוד, אור אינברום, מהבולטים במחצית השנייה בבלומפילד בשבת, יחזור להרכב לאחר שרק לפני שלושה ימים התאושש מפציעה.

הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, אלביס סאקי, עמית מאיר, נאור סבג, עבדיאל ארויו, ליאל עבדה, אור אינברום.

גיא לוזון יבצע מהפכה בהרכב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי