קלינגר: "היינו שווים ניצחון, היריבה הבקיעה מכלום"

ניר קלינגר | דני מרון

אחרי ההפסד לק"ש, המאמן התעקש שהפועל ת"א הייתה ראויה ליותר וכעס על ההחמצות: "כמה צריך בשביל להבקיע, 17-18 מצבים?". שכר: "שמח שנפתרו האי הבנות ביני למועדון". רפואה: "מוחמד עשה שינוי ולכן שיחק היום"

(גודל טקסט)

קריית שמונה ממשיכה להוכיח שהעונה היא שייכת לצמרת ליגת העל. הקבוצה מהצפון גברה הערב (שלישי) 0:1 על הפועל תל אביב, השיגה ניצחון שלישי ברציפות ונותרה היחידה בליגה שעדיין לא הספידה, בדרך לשמירה על המקום הראשון בטבלה.

בסיום המשחק, המאמן קובי רפואה ביקש לצנן את ההתלהבות כשנשאל האם קבוצתו מתרגלת לפסגה: "זו השאיפה של קריית שמונה, למרות שהיא הייתה בתחתית בחמש השנים האחרונות על אף שהיו פה תקציבים גבוהים, זה פשוט בגלל שלפעמים לא הולך. שמח שבנינו קבוצה טובה, אבל אם נגע במשחק, אני חושב שזה משחק לא טוב שלנו, בלשון המעטה. לא שטפנו כמו שאני רוצה וכמו שאנחנו רגילים, אבל קבוצה טובה וחזקה צריכה לדעת לקחת נקודות גם במשחקים שהיא פחות טובה".

העמידה בהבטחתו לאיזי שרצקי: "אנחנו בסך הכל במחזור השישי. השאיפה היא להיות בצמרת ולשחק התקפי ואטרקטיבי, הפועל ת"א קבוצה טקטית וידעתי שיהיה קשה לפני המשחק. גאה בבחורים, סיימנו שני משחקים בשלושה ימים ועשינו את העבודה כמו שצריך, למרות שלא שיחקנו טוב. התחושה טובה, אבל יש הרבה עבודה".

טוב שיש את לוסיו ושכר: "אני משתמש בשחקנים שמחויבים למועדון. שכר עשה שינוי ולכן שיחק היום, אני לא מסתכל על שמות. מי שיהיה טוב באימון ויהיה מחויב, ישחק. אין לי בעיה עם גיל של שחקנים או שמות".

המשחק הבא בנתניה: "רוצים לשמור על המשכיות, על רמת משחק גבוהה וסגנון התקפי. גם הם קבוצה טובה והתקפית, כל משחק הוא בפני עצמו וכל משחק קשה, נגיע מוכנים נאושש את השחקנים".

קובי רפואה חוגג | דני מרון

מוחמד שכר, שגרם לשער העצמי של שי אייזן אשר הביא את שלוש הנקודות, סיפר על התחושות אחרי הניצחון: "עברתי תקופה קשה מתחילת העונה, אני מאוד שמח שחזרתי לעניינים עכשיו. מאוד מבסוט בשביל הקבוצה, גם כשלא שיחקתי וניצחנו הייתי מבסוט ועכשיו עוד יותר. אני רוצה להגיד תודה לאיזי וליוסי ולקובי שנתנו לי עוד הזדמנות".

מדוע הודח מהסגל לאחרונה: "היו קצת אי הבנות ביני לבין המועדון, אבל זה נפתר ואני מאוד מבסוט ונמצא במקום טוב. קריית שמונה, לא רק השנה, תמיד היה מועדון מצוין ותמיד אמרתי שכל עוד איזי ירצה אותי פה, תמיד אהיה פה ואתן 100 אחוז למועדון והוכחתי את זה גם היום, אחרי שהייתי בחוץ לאחרונה".

מה סוד ההצלחה של הקבוצה: "הצטרפו אלינו הרבה שחקנים איכותיים, יש שינוי בגישה, יש רוח טובה וקובי מאוד עוזר לקבוצה. זה הרבה בזכותו".

מתרגלים לפסגה? שחקני ק"ש חוגגים בסיום | דני מרון

בצד המפסיד, ניר קלינגר התעקש על כך שהקבוצה שלו לא הייתה שווה הפסד: "אין לי הרבה מה להגיד, אני חושב שהמשחק מדבר בעד עצמו, לא התוצאה. אם לא נדע להבקיע מכל כך הרבה מצבים שאנחנו מייצרים, נהיה בבעיה. היריב מבקיע מכלום בפעם או פעמיים, זו התוצאה. אין לי מה לנתח את המשחק יותר מזה".

קשיים בהתקפה: "אין לנו שום קושי בחלק הקדמי, אנחנו מייצרים המון מצבים בכל משחק וגם היום. אני שואל את עצמי כמה צריך בשביל להבקיע, 17-18 הזדמנויות? זה לא מתאים לרמות האלה וחבל. זו בעיה שלי ואני אתמודד איתה".

מה יביא לשינוי: "היכולת שלנו לא שווה הפסד, במשחק של היום או בתיקו במשחק הקודם. הקבוצה נתקעת רק בגלל חוסר ניצול מצבים, הגענו למספיק הזדמנויות כדי להכריע משחקים, לעומת היריבות שמבקיעות פה ושם שער ואנחנו מפסידים משחק. זה מעציב אותי מאוד, אבל צריך להרים את הראש ולהמשיך קדימה".

המשחק נגד בני יהודה: "כרגע אנחנו בתחתית, מתחילת העונה, אבל הליגה צפופה. נצטרך לעשות סדרה טובה בשביל להתרומם. אני חושב שהקבוצה שלנו לא נחותה מהיריבות, נהפוך הוא – גם נגד פ"ת ונגד חדרה וגם היום בעיקר, היינו שווים ניצחון. שלא נתבלבל. הבעיה העיקרית היא שאנחנו לא עושים את הפעולה הכי חשובה, אין שקט וקור רוח מול השער".

אייזן מתוסכל. עוד הפסד לאדומים | דני מרון

עומרי אלטמן הוסיף: "לא מתוסכל מהתקופה האחרונה, אבל כן מהמשחק. כמו במשחק הקודם שלנו, גם היום אני חושב שהיינו יותר טובים, אבל אין מה לעשות. כנראה שלא היינו מספיק 'רעים' בשביל לנצל את המצבים שלנו. אנחנו לא יכולים להרשות את זה לעצמנו במצב שלנו, חייבים כל נקודה וזה חבל".

הבעיות בהתקפה: "כרגע זה לא מספיק טוב. אנחנו כן מגיעים למצבים, אבל לא מנצלים את זה. במקום להבקיע ראשונים ולגרום ליריבה לרדוף אחרינו, אנחנו נקלעים לפיגור ורודפים. בסוף הכדורים יכנסו ואני מאמין בקבוצה הזו. אנחנו עוד נחזור למסלול הניצחונות".

שחקן ההתקפה התייחס למשחק הבא: "האם הוא משחק תחתית? אנחנו בתחתית. הטבלה לא משקרת. כרגע אנחנו חייבים כל נקודה. לבוא ולנצח את המשחקים. חייבים לאסוף כמה שיותר נקודות בסיבוב הזה, אין מה לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי