ואן דר קאפ לא צפוי להיות בסגל, אקיניימי ושדה מועמדים להחליפו

קיליאן ואן דר קאפ | דני מרון

ההולנדי חש ברע ולא השתתף באימון המסכם. הנורבגי אמור לפתוח במקומו נגד אשדוד (רביעי, 18:45 בספורט1), אך גם הוא לא כשיר ב-100% ולכן גם הבלם בן ה-20 בתמונת ההרכב

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר התיקו נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון, מכבי נתניה תמשיך מחר (רביעי) את השבוע העמוס כשתתארח באיצטדיון הי"א אצל מ.ס אשדוד (18:45, שידור ישיר בספורט1) ותנסה להמשיך במומנטום החיובי.

המאמן ריימונד אטוולד לא צפוי לבצע רוטציה בהרכב, אך מי שככל הנראה לא יהיה בסגל הוא הבלם ההולנדי קיליאן ואן דר קאפ, שלא חש בטוב ולא השתתף באימון המסכם. בנתניה מנסים לשמור על אופטימיות לגבי הכללתו בסגל, אך הדבר נמצא בסימן שאלה גדול. בהיעדרו, הבלם הנורבגי אקינסלה אקיניימי עשוי לפתוח, אך מכיוון שגם הוא לא כשיר לחלוטין, גם יובל שדה נמצא בתמונת ההרכב.

אטוולד אמר לקראת המשחק: "ערכנו לשחקנים שחרור ואימונים קלים על מנת לשמור אותם רעננים ליום רביעי. במקביל, ניתחנו טקטית את הדברים הטובים והפחות טובים מהמשחק האחרון".

אקיניימי. יהיה כשיר להחליף את ואן דר קאפ? | דני מרון

בנושא אחר, שחקני הקבוצה הבוגרת, דולב אזולאי, אלעד שחף, בן אז'ובל, עידו וייר, רון אשכנזי ויובל שדה, השתתפו השבוע בהרצאה בנושא התמודדות עם מגבלות נפשיות בעולם הכדורגל, והכרות עם נושא ההתמודדות של אנשים שחווים מצוקות נפשיות. ההרצאה הועברה בשיתוף "עמיתים", תכנית ארצית המקדמת השתלבות בקהילה של אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית.

הרכב משוער: דני עמוס, עידו וייר, אקינסלה אקיניימי (יובל שדה), עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן, אביב אברהם, חן עזרא, גבי קניקובסקי, לאמק בנדה, יונס מלאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי