בהפועל חיפה מתמוגגים מהביצוע של נס זמיר: "כוכב כדורגל"

אחרי שהצטיין בדרבי, שחקן ההתקפה הבקיע גם ב-1:2 על בני יהודה וסידר ניצחון שני ברציפות: "אחד משערי העונה", החמיאו במועדון. כץ: "סילבס ניהל את המשחק בצורה נהדרת". קדוש ימשיך בהרכב גם אם בוריץ' יחלים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה הבוקר (רביעי) בהפועל חיפה וזאת לאחר שהקבוצה גברה 1:2 על בני יהודה, חיברה ניצחון שני ברציפות והשכיחה את פתיחת העונה הרעה שכללה נקודה אחת מ-12 אפשריות. "השחקנים נתנו אתמול יותר מאשר בניצחון על מכבי חיפה בדרבי", החמיא בסיום יואב כץ. "עלינו למשחק ללא זרים ועם מספר רב של שחקני בית. יש כאן חבורה מחויבת", התמוגג הבעלים.

המאמן חיים סילבס, שמעמדו התערער לפני צמד הניצחונות, זכה לשבחים על החילופים שגרמו לשינוי במשחק והביאו להבקעת שני שערים מהירים. "ניהול המשחק היה נהדר ואני שמח שזה נמשך בדיוק כפי שהיה בדרבי. כבר לאחר ההפסד לנתניה, הרגשתי שסילבס ינצח את המשחקים הבאים ואני שמח שזה קרה. הראש שלנו כבר במשחק מול הפועל באר שבע ביום שני הבא", הוסיף כץ.

ומה עם הפצועים? בהפועל חיפה ממתינים לתוצאות הבדיקה של החלוץ וויליאם אגאדה וכן גם לשובו של השוער יסמין בוריץ', שלא צפוי להיות כשיר למשחק מול באר שבע. נראה שגם אם הבוסני יחלים, רן קדוש ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות לאחר שהציל את הקבוצה מול בני יהודה, כשמנע שער בטוח של מוחמד גדיר במצב של 0:0. "זיהיתי שהוא הסתנן בין המגן לבלם והצלחתי לעצור את הכדור עם הרגל", סיפר השוער.

שחקן נוסף שנמצא בכושר מצוין וזכה לשבחים הוא נס זמיר, גיבור הניצחון בדרבי, שהבקיע פעם נוספת לאחר מבצע אישי מרהיב. במועדון החמיאו: "נס זמיר כוכב כדורגל. כמו כל השחקנים בקבוצה, הוא איבד קצת מהביטחון העצמי בתחילת העונה, אבל הוא חזר בענק ואתמול זה בא לידי ביטוי עם אחד השערים הכי יפים שהובקעו העונה".

נס זמיר | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי