לא רק קנס והתנצלות: העונש שמתוכנן לז'וסואה

בבאר שבע החליטו מיד כי עונשו של הקשר ייקבע לפי הדברים שישמיע. במקרה שיתנצל, במועדון שוקלים גם השעיה ממשחק אחד או תרומה לקהילה. אחרי הביקורת: צדק יסופסל, בריירו יהיה הבלם השלישי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הקשר הפורטוגלי ז'וסואה אמור לעמוד לוועדת משמעת פנימית ביום שישי, או לכל המאוחר בראשון. בהפועל באר שבע עדיין לא קיבלו החלטה מה יהיה העונש וסיכמו כי הוא ייקבע בהתאם לדברים שישמיע במהלך הוועדה, שתכלול פרט לאסי רחמים גם את איתי בן זאב.

כפי הנראה, ז'וסואה לא ייצא נקי מעונש גם אם יתנצל, אך אם לא ישמיע דברי חרטה, לא נפסלת אפשרות שישוחרר בהמשך. במידה ויביע חרטה עמוקה, בבאר שבע שוקלים מספר עונשים: קנס כספי גבוה (כמה אלפי יורו) והתנצלות, השעיה מפעילות (כנראה למשחק אחד) וגם תרומה לקהילה במוסד מסוים.

במקביל, האווירה בלברקוזן מתוחה בעקבות המצב שנוצר, אך השחקנים מאוחדים סביב עמית ביטון, ההנהלה והצוות המקצועי, אסי רחמים ויוסי אבוקסיס, שזכו להערכה רבה על ההחלטה להשעות את הקשר.

ז'וסואה | ברני ארדוב

אבוקסיס שהבהיר לשחקנים כי ישמור על מערך שלושת הבלמים יעלה כך למשחק מחר, כשמריאנו בריירו יפתח בהגנה. כפי שפרסמנו השבוע, אבוקסיס ערך אסיפה קשה בה ביקר את שיר צדק. בהמשך לכך, הוא החליט כי הבלם לא יפתח בהרכב.

איתמר שבירו יפתח בחוד, כשמאחוריו ישחקו יחד מלי, יוספי וסלליך. אבוקסיס, כזכור, החליט לתת את הקרדיט למלי מיד לאחר המשחק האחרון, מתוך הנחה שהוא רחוק מלהציג את יכולתו האמיתית. דוד קלטינס שלאחרונה הביע אכזבה מאי שיתופו יקבל את ההזדמנות. אלטון אקולטסה מטופל וההערכה היא שישחק מול הפועל חיפה בשני.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, לואי טאהא, מרואן קבהא, מריאנו בריירו, שון גולדברג; דוד קלטינס, מרסלו מלי, תומר יוספי; סיטיהו סלליך, איתמר שבירו.

אביב סולומון, דוד קלטינס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי