אייל ברקוביץ': "שטראובר שלח הודעה לאשתו של ניר"

ניר ברקוביץ' , לירן שטראובר | שוקה כהן , אודי צטיאט

אחיו של המאמן שפוטר מבני יהודה טען בתוכנית הספורט של 102FM: "ניר פוטר על רקע מקצועי בלבד, הוא וברק לא הסתדרו מהמשחק הראשון"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

הפיטורים של ניר ברקוביץ' מבני יהודה בעקבות התקרית עם לירן שטראובר ממשיכים לעורר סערה. כידוע, המאמן הגיע לאימון הצהריים ונשלח לביתו, לאחר מכן יצאה ההודעה הרשמית של המועדון משכונת התקווה, שהודיעה על סיום דרכו לאחר ארבעה משחקים בלבד.

הערב (רביעי), אחיו של המאמן המפוטר, אייל ברקוביץ', חשף בתוכנית הספורט של 102FM מה גרם, לטענתו, לאחיו להשתולל על פרשן ערוץ הספורט.

"ניר פוטר על רקע מקצועי בלבד, מהמשחק הראשון הוא וברק אברמוב לא הסתדרו, בדיוק כמו שאברמוב לא הסתדר עם אלישע לוי לפניו. אחי תקף אתמול מילולית את שטראובר בגלל סיבה פשוטה, לירן שלח מסרונים לאשתו של ניר והתחיל איתה תתקדמו הלאה, כל בן אדם שאשתו הייתה מקבלת הודעות כאלו, היה מתנהג אותו דבר, אני חייב להגן עליו פה". 

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ'. יצא להגנת אחיו | אודי ציטיאט

ברקוביץ' המשיך להגן על אחיו: "אני מגנה כל סוג של אלימות מילולית, אבל בנסיבות שזה קרה, כל אדם אחר היה מתנהג כך ושלירן שטראובר לא ייתמם. ניר ברקוביץ' פוטר על רקע מקצועי בלבד, כשסיפרתי לאברמוב על הסיפור של שטראובר הוא היה המום מזה. שטראובר ידע שניר חם עליו, לא מבין למה הוא ניגש בכלל". 

לירן שטראובר מסר בתגובה :"לא היה ולא נברא. הוא הוזה לחלוטין, שיהיה בריא". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי