צפו בתקציר: 0:4 מדהים לאשדוד על מכבי נתניה

לאחר הניצחון הגדול על הפועל באר שבע, הקבוצה של בן שמעון המשיכה את המומנטום מול היהלומים המפורקים וטיפסה עד המקום השני. דוד כבש פעמיים (50, 71), סבטקוביץ' (87) ואזולאי (88) הוסיפו. קניקובסקי הורחק

(גודל טקסט)

רק ביום שבת האחרון רשמה מ.ס. אשדוד משחק אדיר עבורה כאשר ניצחה את הפועל באר שבע ולמעשה מחקה רצף של שני הפסדים. הערב (רביעי) הקבוצה של רן בן שמעון המשיכה את המומנטום הנהדר והביסה 0:4 את מכבי נתניה באצטדיון הי"א.

נתניה מצידה סיימה בתיקו מאכזב נגד בית"ר ירושלים במשחקה האחרון, ונראה שלמשחק הערב היהלומים פשוט לא הגיעו. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, נראה שרק הקבוצה המקומית עלתה מחדרי ההלבשה. דין דוד, שכבש את שערו האחרון נגד נתניה במהלך הפלייאוף של העונה שעברה, העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-50.

אותו דוד לא התבלבל בדקה ה-71 והשלים צמד במשחק, אך כאן בדיוק החלה גם המפלה של נתניה. אחרי דקות רעות מאוד, דקה ה-86 ראה גבי קניקובסקי את הכרטיס הצהוב השני והורחק. דקה לאחר מכן הצהובים-שחורים ספגו בפעם השלישית, כשהפעם נגיחה של הבלם ננאד סבטקוביץ' הכניעה את דני עמוס.

אשדוד חוגגת, בנתניה מאוכזבים | ברני ארדוב

פחות מ-60 שניות חלפו על כר הדשא, נתניה איבדה כדור נוסף, כשהפעם יעקב בריהון יצא מהר קדימה, מסר לשלומי אזולאי והקשר שלח בעיטה אדירה לרשת וחתם את הניצחון הגדול של קבוצתו, אשר קפצה עד למקום השני בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי