באשדוד מרוצים מאוואני וצבטקוביץ' וטוענים: זה הצמד הטוב בליגה

צמד הבלמים של הקבוצה מעיר הנמל זכו לשבחים אחרי ה-0:4 על נתניה. "השחקנים מבינים שזו יכולה להיות העונה הגדולה שלהם", אמר גורם במועדון. יחזקאל עשוי להחמיץ את בני סכנין בשבת

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד רשמה אתמול ניצחון ביתי שני רצוף ואחרי שגברה על הפועל באר שבע החזקה, הפעם הביסה 0:4 את מכבי נתניה מצמרת ליגת העל.

באשדוד החמיאו לצוות המקצועי על ההחלטה לשחק במערך של שלושה בלמים ועל הכנסת שלומי אזולאי מהספסל, אחרי שהקשר נכנס ביתרון 0:2 ועזר להפוך אותו לתוצאה הסופית, כשאת השער הרביעי כבש במו רגליו. "הקבוצה מתחברת למטרה שהוצבה כבר בקיץ – להגיע למקומות הראשונים. השחקנים מבינים שזו יכולה להיות העונה הגדולה שלהם. צריך המשכיות כבר בשבת, נגד סכנין בדוחא", אמר גורם במועדון.

עוד זכו לשבחים שני הבלמים הזרים, ננאד צבטקוביץ' וטימותי אוואני. באשדוד טוענים כי מדובר בצמד הטוב ביותר בליגת העל וכי השניים נותנים את הביטחון למגנים ולשחקני הקישור לבצע פעולות התקפיות.

שחקני אשדוד חוגגים. ניצחון מוחץ | ברני ארדוב

המאמן רן בן שמעון, שחגג את הניצחון בסיום כשהוא בלבוש קל למרות הגשם הכבד ששטף את אצטדיון הי"א, אמר בסיום: "מה שחשוב זה ששיחקנו חכם, יזמנו ויצאנו להתקפות מעבר, עם המון מצבים. הקבוצה שיחקה בצורה מאוד ממושמעת ומגיע כבוד לשחקנים על המאמץ יוצא הדופן. יש לנו עוד משחק מאתגר בעוד שלושה ימים ונתכונן אליו".

שגיב יחזקאל, שנפצע בשריר הירך האחורי והוחלף על ידי דין דוד במחצית הראשונה, עשוי להחמיץ את המפגש עם בני סכנין.

דין דוד, שכבש שני שערים, הוסיף: "כולנו עובדים קשה מאוד באימונים וזה משתלם במשחקים. אני שמח שניצלתי את ההזדמנויות שקיבלתי להבקיע שני שערים. מחר יום חדש, אנחנו רוצים לסיים את השבוע כמו שהתחלנו אותו ולחזור מאצטדיון דוחא עם נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי