שחקן בבית"ר: "יש את עטר, שועה, ורד ואוחנה, אבל מי ירוץ לעומק?"

תסכול בבית"ר ירושלים: השחקנים העבירו מסר ברור לצוות ולהנהלה, שמצדה מחכה לזרים. לקראת חיפה, בסביבתו של שועה מבהירים: "יעסקו בו מספיק, אבל הוא כבר התרגל". ברדה העיר לשחקנים במחצית: "אתם משחקים בלי לב"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בחמשת המשחקים מאז מינה משה חוגג את הצוות המקצועי החדש בראשות סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, היה רגע אחד של אופוריה: הרביעייה לרשת של הפועל חדרה. מלבד המשחק ההוא, בית"ר ירושלים עדיין לא מצליחה לנצח, והפער בין מה שנשמע בחדר ההלבשה לאחר התבוסה ההיא לגבי ההתקפה של בית"ר, לבין משחק ההגנה וההתקפה שלה, נראה גדול ומשמעותי מאוד.

אמש (רביעי) הגיע הפסד נוסף והפעם בדמות 2:1 למכבי פתח תקווה, משחק בו רדפו הצהובים-שחורים לאורך כל המחצית השנייה, תחת גשם שוטף, אך לא השכילו לפחות להשוות. מה שמעיד יותר מכל דבר על כך היא העובדה שפתח תקוה בעטה אתמול פעמיים למסגרת והבקיעה שני שערים. במחצית המשחק העיר ברדה לשחקנים ואמר להם: "אתם צריכים לשים לב ונשמה על המגרש, זה נראה כאילו אתם משחקים בלי לב".

בניגוד למשחקים האחרונים, הפוקוס כבר לא היה על ירדן שועה. החלוץ מסר אתמול כדור נהדר לעידן ורד בדרך לשער של אלירן עטר ולפחות לכמה דקות בית"ר שכחה מהלחץ שנוצר סביבו. "העיסוק בירדן הפך ללא מעניין, אי אפשר לשים עליו זכוכית מגדלת כל שבוע. יש משחק נגד מכבי חיפה ביום שני, יתעסקו בו מספיק עד המשחק, אבל הוא כבר התרגל", אמרו בסביבתו. לקראת המשחק, הצוות ישקול לערוך מספר שינויים בהרכב בטענה שההרכב הנוכחי לא יוכל לפצח את ההגנה החיפאית.

מבין ה-11 שפתחו אתמול, סביב שני שחקנים הייתה דילמה – עידן ורד ואלירן עטר. לא בגלל סיבה מקצועית, אלא כדאי לאפשר להם לנוח. אתמול התברר כי הצמד הוא זה שהוביל לשער הראשון ונראה כי ללא עומק הקבוצה תתקשה מאוד לעמוד ברף הגבוה שהציב משה חוגג.

אלירן עטר, טל בן חיים, אופיר קריאף, מיכאל אוחנה | דני מרון

הבעלים עצמו שוהה בדובאי בניסיון לחפש משקיע (כרגע טרם נמצא כזה, ואם זה יקרה נראה כי יהיה מדובר בספונסר ולא ברכישת אחוזים מהמועדון). הוא רוצה לראות כדורגל חיובי מהקבוצה שלו, אבל בינתיים נראה שיש עוד הרבה על מה לעבוד כדי להגיע לרמת הציפיות שלו מצמד המאמנים – התקדמות ביחס לעונת רוני לוי, שבינתיים נראית בגדר חלום.

"יש הרבה כוכבים בהתקפה. עטר, שועה, ורד, אוחנה, אבל מה זה שווה כשכולם טובים וכישרוניים עם הכדור אבל אין לך שחקן אחד שיודע לרוץ לעומק?", אמר שחקן בקבוצה הלילה. "הקבוצה זקוקה לעוד שחקן או שניים. אולי עם פלייטר ומתאוסיניו, שאמורים לעשות את זה, זה ייראה אחרת". הברזילאי, אגב, אמור לחזור מאוחר מהצפוי – שלושה שבועות כבר עברו וייתכן שייעדר תקופה דומה. פלייטר אמור לנחות בסוף השבוע ובראשון יעבור בדיקה שלאחריה יתברר אם יש לו אישור לחזור. שי קונסטנטין צפוי לחזור לסגל בשני נגד מכבי חיפה.

עידן ורד סיכם: "אני אישית הייתי יכול לסיים עם צמד או שלושער. ברגע שאתה לא כובש אתה מקבל. אני לוקח את כל האחריות בקטע הזה. אנחנו משחקים טוב ונראים טוב יותר. אנחנו מקבלים שערים שאסור לנו לקבל ברמות האלו, גולים קלים. זה כל הקבוצה כמובן, לא חוליה אחת אלא כולם ביחד. מבאס, אני מרגיש פספוס ותסכול גדול כי אנחנו כן נראים טוב ועובדים קשה, אבל מהצד השני אני כן אופטימי ואני בטוח שיהיה טוב יותר בהמשך".

עוד הוסיף הקשר: "אני שונא תירוצים של פציעות, של מזג אוויר. אני לא אוהב את זה. לפתח תקווה, לנתניה וגם למכבי חיפה יש עומס וסגל חסר. הגשם ירד היום על שתי הקבוצות, כך שזה לא תירוץ. היינו צריכים להיות חדים".

ורד מול ינקו. "היינו צריכים להיות חדים, הגשם לא תירוץ" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי