חוגג ימכור? מינה נציג למו"מ עם משפחת המלוכה

משה חוגג, נאום כהן | בית"ר ירושלים

בעלי בית"ר חתם על הסכם עם חברת ייצוג שהיו"ר שלה הוא נאום כהן, אשר שינה את שמו ונקרא בעבר נחשון נחשונוב. גורם במועדון: "המו"מ יהיה רק על 49% מהמניות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, אשר שוהה בימים אלו בדובאי, חתם על הסכם עם חברת NY Koen Group לייצוג המועדון בעסקת מכירת מניות מול נציגי משפחת המלוכה. חוגג אמר לאחר החתימה: "החתימה על הסכם הייצוג מול החברה היא הבעת אמון בחוזקו של המותג בית"ר ירושלים ושלב מהותי במו"מ מול נציגי משפחת המלוכה. אנחנו אופטימיים מאוד לקראת ההמשך ומקווים שהתהליך יביא לקפיצת מדרגה משמעותית".

נאום כהן, יו"ר קבוצת NY Koen: "המטרה שלנו היא להביא את בשורת השלום באיזור גם לספורט. מהבחינה הזו אין מתאימה יותר מבית"ר ירושלים שהיא סמל וגאווה ישראלית לאומית".

גורם במועדון סיפר כי "המשא ומתן העתידי יהיה רק על 49% מהמניות. מדובר על סכום גבוה מאוד". עוד הוסיפו במועדון, כי האדם שנפגש עם חוגג הוא החוט המקשר וכי הוא מייצג שני שייחים ממשפחת המלוכה, עימם התנהל בעבר משא ומתן שנתקע. עוד הוסיף: "כשהגענו הבנו שאמרו כאן הרבה דברים רעים על בית"ר, ותיקנו את זה. יש התקדמות משמעותית, וזה יסתיים בקרוב להערכתנו".

משה חוגג, נאום כהן | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי