שלומי אזולאי: "היה לי טוב בבית"ר, בדיעבד אולי טעיתי כשעזבתי"

קשר מ.ס. אשדוד דיבר ברדיו 103FM על המעבר למכבי ת"א בקיץ 2015: "אפשר לומר שזו החלטה לא טובה, אבל מבחינתי זה היה החלום להגיע לשם". וגם: השינויים מהעונה שעברה, התנאים במועדון ועתידו

(גודל טקסט)

הגעתו של רן בן שמעון למ.ס. אשדוד, העלתה את הציפיות מהקבוצה מעיר הנמל שחולמת לחזור לפלייאוף העליון לראשונה מאז 2011/12 ואם מסתכלים על התוצאות מפתיחת העונה ועל ה-0:4 מול מכבי נתניה בפרט, אפשר בהחלט לשאוב אופטימיות. אחד השחקנים המצטיינים של אשדוד העונה, שלומי אזולאי, דיבר על כך בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס לטעות הקריטית בקריירה.

על רצף הניצחון של אשדוד אמר אזולאי: "מרגיש טוב בשבוע האחרון, התחלנו נגד באר שבע, עשינו משחק טוב נגד באר שבע והתכוננו כמו שצריך נגד מכבי נתניה ועשינו משחק ממש טוב לפי דעתי וכעת ממתין לנו משחק קשה נגד בני סכנין שמגיעה אחרי תבוסה".

למרות שאתה אחד השחקנים הבכירים באשדוד, אתה לא פותח בכל משחק בהרכב: "השבוע יצא שיש לנו שלושה משחקים וזה היה בתיאום עם המאמן, גם תוכנית המשחק שלנו נגד נתניה הייתה להסתגר במחצית הראשונה ואני שמח שזה עבד והפנים ביום שבת".

לא מנצלים מספיק את הכישורים שלך בליגה: "האמת שאתה צודק, בטח עכשיו שהקבוצות מכירות אותנו ויודעים שאנחנו אוהבים להניע כדור, לכן הבעיטות שלי מרחוק צריכות לבוא לידי ביטוי ויש לנו עוד בועטים טובים בקבוצה והייתי שמח שזה יקרה כמה שיותר".

שלומי אזולאי חוגג | ברני ארדוב

אתה מאמין שתוכלו להגיע השנה לצמרת: "כי הזמן קיבלנו מחמאות גם בשנה שעברה, והשנה זה קצת השתנה כי התבגרנו והגענו יותר מוכנים והבנו שהשנה אפשר לעשות משהו שונה. נגד מכבי חיפה אנחנו מרגישים שיצאנו פראיירים והיו עוד כמה משחקים שהיינו יכולים לנצח עם קצת יותר ריכוז".

אתה מסכים שההחלטה שלך לעבור מבית"ר ירושלים למכבי ת"א הייתה טעות: "בדיעבד תמיד אפשר להתחרט על דברים שעושים, הייתה לי עונה נפלאה בבית"ר ירושלים וקיבלתי החלטה לעבור יחד עם אלי דסה למכבי תל אביב, אפשר לומר שזו הייתה החלטה לא נכונה אבל הם הגיעו אחרי הטרבל שלהם ומבחינתי זה היה חלום. אחרי שהגעתי לשם זה לא הסתדר בגלל פציעות ועוד סיבות אחרות".

דסה ואזולאי
דסה ואזולאי | עדי אבישי

מה היעד הבא: "ברור שכל שחקן רוצה להגיע לקבוצות הכי גדולות, אבל אני נמצא במקום שטוב לי ואני שחקן דומיננטי כאן. אבל אי אפשר לדעת מה יקרה, זה הרבה תלוי בי, אם אשדוד תגיע לצמרת, אז ידברו על עוד שחקנים".

איך אתה יכול להשוות את התנאים באשדוד לעומת מכבי חיפה ומכבי ת"א: "אני יכול לומר שאשדוד לא נופלת מהם, כל השבוע אני יכול לומר שהיינו כולנו ביחד ונהנים מכל רגע ורוצים להמשיך את התקופה הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי