הפועל חיפה במסר למסופסלים: מי שלא עובד באימונים לא יקבל דקות

רז נחמיאס | מאור אלקסלסי

בקבוצה מהכרמל לא אוהבים את הרחשים של חלק מהשחקנים שנדחקו לקצה הספסל: "מי שלא יהיה חלק מהתחרות ימצא את עצמו בחוץ". סילבס ערך אסיפה ושיבח: "הראיתם שאתם גברים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה גרועה, הפועל חיפה ניצחה בשני משחקיה האחרונים מול מכבי חיפה ובני יהודה וסוף סוף נכנסה לעונה. אתמול (חמישי) הקבוצה של חיים סילבס חזרה לאימונים והחלה בהכנותיה לקראת המשחק ביום שני מול הפועל באר שבע (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4) בתקווה להמשיך במגמה.

סילבס ערך אתמול אסיפה ושיבח את השחקנים: "אני גאה בכם כי הראיתם שאתם גברים, אבל יש לנו משחק משחק משמעותי עוד ארבעה ימים. המפגש מול ב"ש יהיה פיזי ונצטרך להגיע מוכנים אליו". במועדון טוענים כי אחת הסיבות להצלחה היא צירופם המאוחר של יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי וחנן ממן, אך הדבר גם הדחיק מספר שחקנים לקצה הספסל וחלקם עשוי לעזוב כבר בחודש ינואר.

בין השאר מדובר ברז נחמיאס, בר כהן ורז שטיין, שכלל לא נכללו בסגל בדרבי החיפאי. נחמיאס לא היה חלק מהסגל גם בניצחון על בני יהודה. בהפועל חיפה לא אהבו את הרחשים של חלק מהשחקנים על תסכול בספסל וגורם במועדון שלח מסר ברור: "מי שלא עובד באימונים – לא יזכה לדקות משחק. יש תחרות גדולה על ההרכב וכל אחד חייב להפנים את זה. מי שלא יהיה חלק מהתחרות ימצא את עצמו בחוץ".

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי