יחזקאל צפוי להיעדר, אשדוד מחפשת ניצחון שלישי ברציפות

שגיב יחזקאל | ברני ארדוב

אחרי שגברה על הפועל ב"ש ומכבי נתניה בתצוגות מרשימות, הקבוצה של רן בן שמעון תפגוש בשבת את סכנין. החלוץ לא כשיר, דין דוד יחליפו. המאמן צפוי לחזור למערך של שני בלמים, ג'ראפי בשער

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד לא זוכרים מתי בפעם האחרונה ניצחו שלושה משחקים ברציפות. בטח לא כשזה קורה תוך שבוע אחד, ובטח ובטח כאשר הקבוצה גם שומרת על שער נקי תוך כדי. כדי לרשום את ההישג הזה, הקבוצה של רן בן שמעון צריכה לגבור גם מחר (שבת) על בני סכנין בדוחא ולהמשיך את השבוע שהתחיל ב-0:2 על הפועל באר שבע ו-0:4 על מכבי נתניה.

חניכיו של רן בן שמעון מתחברים מבחינה מקצועית והמאמן מכוון מאז הקיץ אל הצמרת הגבוהה. גורם במועדון אמר: "הליגה שוויונית העונה. חובה ליצור המשכיות כדי להיות במקום הגבוה בטבלה עליו מדברים. יש לנו קבוצה מחוברת שתתקע יתד בצמרת".

שגיב יחזקאל צפוי להיעדר מהמשחק מחר אחרי שנפצע והוחלף עוד במחצית הראשונה נגד נתניה בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. מי שימלא את מקומו הוא דין דוד, שנכנס כמחליף באותו משחק וכבש צמד. גם שלומי אזולאי, שנותר על הספסל במשחק האחרון, אמור לשוב ל-11, כאשר ניר ברדע יפנה את מקומו.

רן בן שמעון | ברני ארדוב

בן שמעון בעצם יחזור למערך של שני בלמים – על אף ששני הניצחונות האחרונים הושגו בשיטה של שלושה בלמים. יואב ג'ראפי ימשיך בין הקורות משחק שלישי ברציפות, שכן רועי משפתי עדיין פצוע ברגלו. גם פאהד באיו ימשיך בהרכב, ובאשדוד מרוצים מהתקדמותו של חלוץ נבחרת אוגנדה.

רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: "אני סומך על השחקנים שלי. הם מספיק בוגרים כדי להבין מה עומד על כף המאזניים. אין לי ספק שהם יגיעו מוכנים מחר למשחק. אסור לנו לעולם ליפול בגישה ואני סומך עליהם בעניין הזה. אנחנו מתכוננים הכי טוב שאנחנו יכולים פיזיולוגית ומנטלית. ערכנו הכנה בווידאו ועל המגרש. זה שבוע מורכב עם שלושה משחקים ואני מקווה שנסיים אותו בצורה מדהימה. עשינו שתי תוצאות מדהימות ואנחנו רוצים לעשות את זה גם מחר".

האם הוא מרגיש שינוי בהגנה: "אסור להגיד את המשפטים האלה (מתלוצץ). מבחינתי זה משחק הגנה ולא שחקני הגנה. מעולם אנחנו לא עושים את ההפרדה הזו. התרומה ההגנתית היא של כולם כמו שהתרומה ההתקפית היא של כולם. הקבוצה צריכה להתקדם בעניין הזה כקבוצה".

מוסא בגאיוקו, דין דוד | ברני ארדוב

רועי גורדנה: "אני רוצה קודם כל לאחל מזל טוב למאמן שלנו, שהוא בן 50 היום. אנחנו צריכים להיות קבוצה מגוונת כדי להתקדם בטבלה. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למשחקים כאלה ואחרים. אני מקווה שהתוצאות הטובות יימשכו".

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, דין דוד, פאהד באיו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי