בואטנג יחזור לסגל, קלינגר: "מרוצה מהגישה"

עמנואל בואטנג | דני מרון

תקופת הבידוד של הגנאי קוצרה והוא יפתח על ספסל הפועל ת"א מול בני יהודה בשבת (19:35, ספורט1). התלבטות בין קולו לשלמה, גרופר: "עוד נעשה הרבה נקודות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תגיע מחר (שבת) לבלומפילד, אך הפעם כאורחת, כאשר תפגוש את בני יהודה לדרבי הקטן של תל אביב (החל מ-19:35, שידור ישיר בספורט1). האדומים התאכזבו פעמיים השבוע, כאשר סיימו ב-0:0 מול מכבי פתח תקווה ולאחר מכן הפסידו 1:0 בצפון להפועל קריית שמונה.

בשלושת האימונים האחרונים ניסה הצוות המקצועי בראשותו של ניר קלינגר להכניס לשחקני ההתקפה ביטחון ואמונה ביכולתם לנצל את המצבים הרבים אליהם הקבוצה מגיעה בכל משחק ולהפגיש את הכדור עם הרשת. עד כה כבשה הקבוצה רק שלושה שערים, שניים מהם מרגלי עומרי אלטמן בפנדל ובבעיטה חופשית.

לעמנואל בואטנג הגנאי חזק היום לאימונים אחרי שתקופת הבידוד שלו קוצרה במספר ימים, והקשר ייכלל מחר בסגל. אדי גוטליב יחזור להרכב וישתף פעולה במרכז ההגנה עם אחד מבין סיאנדה קולו או רז שלמה, אך רק מחר קלינגר יחליט על ההרכב הפותח.

ניר קלינגר | אריאל שלום

קלינגר: "היה מאכזב מאוד ומתסכל משחק שני ברציפות להיות יותר מהיריבה ולא לקחת את מלוא הנקודות. זה קצת תסכל אותנו, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. אמרתי לשחקנים שאני מאוד מרוצה מהגישה שלהם ומהמחויבות שלהם לקבוצה. היכולת החלק הקדמי תלך ותשתפר, אני בטוח בכך. פנינו קדימה. יש לנו משחק קשה, שוויוני ונצטרך לדעת להיות חזקים מנטלית כדי לקחת את הנקודות".

דני גרופר אמר: "אנחנו באים אחרי הפסד, למרות שלדעתי נראינו לא רע בכלל. הגענו להמון מצבים. אנחנו צריכים לדעת להיות יותר חדים וחכמים בפס האחרון ובבעיטה. אני מאמין שעוד נעשה הרבה נקודות".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד, רז שלמה (סיאנדה קולו), אדי גוטליב, דני גרופר, שי אליאס, שי אייזן, דן עזריה, אושר דוידה, עומרי אלטמן, שחר הירש (רועי זיקרי).

דני גרופר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי