עשרות אוהדי מכבי חיפה הגיעו לכפר גלים: "אין אימון"

האוהדים לשחקנים: "כדאי לכם להתעורר ומהר". בכר עשוי לחזור נגד בית"ר ירושלים למערך של שלושה בלמים, ג'וש כהן צפוי לחזור אל בין הקורות, טרם ברור האם אשכנזי וטוואטחה יוכלו לקחת חלק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

צפו: אוהדי מכבי חיפה מפוצצים את האימון

* השימוש בסרטון בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

אחרי שני הפסדים רצופים, שחקני מכבי חיפה חידשו הבוקר (שישי) את האימונים והמאמן ברק בכר יתחיל לתרגל את ההרכב שיפתח ביום שני נגד בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר. הירוקים מבינים שהפסד שלישי ברציפות לא בא בחשבון ויעמיק את הרעשים הרבים סביב הקבוצה בשבוע האחרון.

גם על האוהדים המצב לא מקובל, ועשרות מהם מכבי חיפה הגיעו הבוקר לאימון בכפר גלים ומחו נגד היכולת של הקבוצה בשבוע האחרון. "כדאי לכם להתעורר ומהר" צעקו האוהדים לשחקנים. "אין פה אף אחד שלוקח על עצמו ונותן את הלב עבור האחרים. זאת מכבי חיפה כאן".

בנוסף, "אולטראס חיפה" כתבו היום בהודעה שהועברה בין האוהדים: "לפעמים, לא צריך לכתוב יותר מדי כדי להבין את הכאב, תוכלו לשמוע בסרטון למה הגענו. לא רוצים לקלל, לא רוצים לערוף ראשים, לא רוצים שתדליפו לתקשורת שיש קומץ שמזיק לכם – רוצים שתלחמו על המגרש, נקודה.

"אנחנו יכולים לקבל הפסדים ויודעים לקום מכישלונות, אבל לא נסכים לעולם לחוסר לחימה וחוסר מחויבות. יום שני, תעלו לדשא, תשברו רגליים אם צריך, תחזרו לשחק כמו מכבי חיפה ולא כמו ילדים בגן. והכי הכי חשוב – תלמדו לקבל ביקורת".

ובחזרה לקבוצה. אחרי שלל הבעיות ההגנתיות במשחקים האחרונים, בצוות המקצועי ימשיכו לשים דגש על החלק האחורי וייתכן כי יערכו שיחות וידאו אישיות עם שחקני ההגנה בכדי לעבוד שגיאות מהמשחקים הקודמים. "מדובר ביותר מדי טעויות שלא מתאימות לרמה הזו ואסור שזה יימשך", אמרו בכרמל.

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

למרות שני ההפסדים רצופים, הליגה לא ברחבה ולכן ניצחון במשחק מול בית"ר ירושלים יחזיר את מכבי חיפה לצמרת הגבוהה ואולי ייתן רוח חדשה. "החודש הקרוב יהיה עמוס ומלא תהפוכות, ככה שכל משחק מוביל מצד לצד והמטרה הראשונה שלנו היא לסיים משחק ללא ספיגה, כי את השער שלנו אנחנו כובשים", אמר שחקן בקבוצה.

ברק בכר עשוי להחזיר אל בין הקורות את השוער ג'וש כהן ואולי אף לחזור למערך של שלושה בלמים, אשר היטב במשחק מול רוסטוב בליגה האירופית, שהיה אחד המרשימים ביותר של הירוקים העונה. טרם ברור האם טאלב טוואטחה ויובל אשכנזי יוכלו לקחת חלק בהתמודדות וכשירותם תיקבע רק בסמוך למשחק. גם יאניק ווילדסחוט ממשיך בטיפולים, אך ייקח לו מעט יותר זמן לחזור לאימונים מאשר השניים הקודמים.

ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי