חוגג הודיע: "קיבלנו הצעה רשמית מהשייח' בן חליפה"

השייח' בן חליפה, נאום כהן |

בעלי בית"ר ערך מסע"ת בה הודיע: "לא מכרנו חלק מהקבוצה, אבל קיבלנו מכתב כוונות". עוד הוסיף: " השליטה תהיה בידיים שלי. שחקן ערבי? אם דאבור יבוא, אהלן וסהלן. לא רואה היום ערבי-ישראלי שהוא מספיק טוב"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ערך היום (שישי) מסיבת עיתונאים באמצעות אפליקציית 'זום', בה הודיע כי קיבל הצעה לשותפות במועדון. "אני שמח ונרגש להודיע לכם שקיבלנו היום הצעה רשמית חתומה מהשייח' חאמד בן חליפה, שהוא חלק ממשפחת המלוכה", אמר חוגג. "זאת לא מסיבת עיתונאים שבה אני מספר שמכרנו מחצית מהקבוצה. אם תהיה כזו, היא תהיה מסע"ת מיוחדת והיסטורית. אני מעדכן שקיבלנו מהשייח' מכתב כוונות, לא חוזה ולא חתמנו. יחד עם זאת, קיבלנו הצעה וזו התקדמות".

"הייתה היום שיחה בין ראש העירייה משה ליאון לבין השייח', הוא בירך אותו על הכוונה שלו", המשיך הבעלים, "דובר על כך שזהו שלום אמיתי, על כך שבין יהודים ומוסלמים יכולה לשרור אהבה ואחווה. אם זה יקרה, זה יהיה היסטורי. בואו נשאיר את הדברים לכשיקרו". משה ליאון מסר בהודעה רשמית: "בשמי ובשם תושבי העיר ירושלים אני מאחל בהצלחה בסגירת העסקה ומאחל לכולנו הרבה רגעי נחת והישגים בארץ ובאירופה".

"השליטה, אם הקבוצה תימכר, תהיה בידיים שלי", הבהיר חוגג. "זה חלק מהמתווה שאנחנו בונים שם. אם נעשה מהלך כזה, אז הוא יוביל את בית"ר שתי מדרגות קדימה, לא רק בישראל אלא גם בזירה האירופית. זאת הייתה המטרה שלי מהרגע הראשון – שינוי חברתי והישגים על כר הדשא, לראות כדורגל טוב. במאמץ משותף, נגרום לזה לקרות".

עוד הוסיף: "אנחנו עושים דברים בשותפות. גם אני השקעתי הרבה כסף בבית"ר, גם אם הם ישקיעו סכומי כסף אדירים, עבורם זה לא משמעותי. באחוזים מההון העצמי שלי, בטוח השקעתי יותר. הם רואים מה שהשקעתי וזה גורם להם לרצות. אין פה עניין של אגו, מי צריך לקבל את ההחלטות. השליטה תישאר שלי, אני חי בישראל. אנחנו נהיה שותפים. זה שהשליטה שלי לא אומר שאקבל החלטות לבד. הכסף שיושקע הוא כסף משותף".

אלי אוחנה, משה חוגג
חוגג ואוחנה. השייח' יישב לצדם ביציע בקרוב? | בית"ר ירושלים

"לראות יהודי ושייח' מוסלמי קופצים בגולים, זה אומר שילדים יראו שיהודים ומוסלמים קופצים יחד", אמר האיש החזק בבית"ר ירושלים, שנשאל האם יחתים שחקן מוסלמי לקבוצה וענה: "השליטה תהיה 49% שלהם. לגבי שחקנים ערבים, הדרך שלי לא תשתנה. לא נביא שחקן ערבי כי הוא ערבי. הדרך שלי היא להביא שחקנים ברמה גבוהה. אני לא רואה היום שחקן ערבי-ישראלי, שהוא ריאלי, שלדעתי מספיק טוב. אם דאבור ירצה לבוא, אהלן וסהלן. עלי מוחמד, אבא שלו מוסלמי, אמא שלו נוצרייה. לפי ההלכה הוא מוסלמי. הבאתי אותו כי הוא נהדר. בעולם בטוח יש שחקן כזה, אם נצליח להביא קונצנזוס והוא מוסלמי, נביא אותו".

חוגג סיכם: "היו שני שייח'ים במשא ומתן איתי, אבל ההצעה הרשמית היחידה התקבלה מבן חליפה. הוא חתם על הצעה רשמית ושלח אותה לאימייל הרשמי של המועדון", הוסיף חוגג. "מה ההבנה שלהם בספורט? בוא נחכה לראות אם הדבר הזה ייחתם רשמית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי