ביקורת באל ג'זירה: "האמירויות תרכוש את המועדון הגזעני בישראל"

בתקשורת הזהירו את השייח' חמד בן חליפה, שהגיש הצעה לרכישת 49 אחוז מהבעלות על בית"ר ירושלים: "האוהדים העליבו את הנביא מוחמד, הם מתגאים לא רק בהישגים ספורטיביים אלא גם באפליה הקשה נגד המגזר הערבי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

משה חוגג כבר חזר מאיחוד האמירויות לישראל והודיע על הצעה רשמית שהתקבלה מהשייח' חמד בן חליפה לרכישת 49 אחוז מהבעלות על בית"ר ירושלים, אבל ההודעה החגיגית על כך לא התקבלה בעין יפה באיחוד האמירויות, שם מיהרו להזכיר את התקריות הגזעניות בהן היו מעורבים אוהדי הקבוצה בעבר.

השייח' בן חליפה, בן לאחת משש המשפחות ששולטות באיחוד האמירויות, הוא למעשה בנו של נשיא איחוד האמירויות. בדומה לחוגג, גם הוא עוסק בעסקי המטבעות הווירטואליים והון משפחתו מוערך בכ-150 מיליארד דולר.

לכן, לאור ייחוסו, בתקשורת במדינה ביקרו בחריפות את המהלך שנרקם והזהירו את השייח': "איחוד האמירויות קרובה לרכוש מניות במועדון הכי גזעני בישראל, שאוהדיו קוראים 'מוות לערבים' והניפו שלטים וסיסמאות נגד האיסלאם ופגעו בנביא מוחמד עם קריקטורות קשות. זה מועדון שידוע באוהדיו הגזענים והאלימים", הצהירו ב"אל גז'ירה".

בנוסף נכתב בנוסף בתקשורת הערבית: "הולכים לתגמל מועדון ישראלי שהעליב את הנביא המוחמד. זה מועדון שלא מתאפיין רק בהישגים ספורטיביים, אלא גם באפליה הקשה על רקע גזעני נגד כל המגזר הערבי בישראל".

שייח' חמד בן חליפה
שייח' חמד בן חליפה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי