דוניס: "אנחנו קבוצה גדולה, כל משחק הוא כמו גמר". קארצב צפוי לפתוח

מאמן הצהובים לקראת כפר סבא: "יש לחץ בכל משחק, צריכים לשפר את היכולת". גלזר עדיין בספק, הקשר אמור לתפוס את מקומו בהרכב. וגם: האוהדים מפנטזים על ערן זהבי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

המשחק בליגה האירופית נגד ויאריאל כבר מאחוריהם, וכעת במכבי תל אביב חושבים רק על המפגש הקרוב עם הפועל כפר סבא מחר (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון בלומפילד, בו האלופה תנסה להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

הצהובים עושים הפרדה מוחלטת בין המשחקים באירופה ובליגה ולכן המאמן גאורגיוס דוניס צפוי לבצע מספר שינויים מול הקבוצה מהשרון. היווני יחליט אם לשתף את דן גלזר, שנפצע בעינו ביום חמישי נגד "הצוללת הצהובה", רק לאחר האימון המסכם. אם שחקן העונה שעברה אכן ייצא מהסגל, עדן קארצב או אבי ריקן צפויים לפתוח על חשבונו. אנריק סבוריט שהורחק בליגה האירופית, כמובן ישמור על מקומו בליגה, אך יחמיץ את קרבאח ביום חמישי.

מכבי תל אביב מתכוננת לכפר סבא ברצינות רבה, לאור ההיכרות עם עמיר תורג'מן וסגנון המשחק המתבסס במעברים וראתה מה עשתה השבוע למכבי חיפה – יריבתה הראשית של הצהובים על האליפות. דוניס ימשיך במערך של שני בלמים ומסתמן כי יפתח עם איתן טיבי ולואיס הרננדס. בנוסף הצוות המקצועי ממשיך לנסות לשפר את שיתוף הפעולה בין שלושת שחקני ההתקפה דן ביטון, יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ'.

"אנחנו קבוצה גדולה. בכדורגל יש לחץ, אם אתה מייצג את מכבי תל אביב אתה צריך להיות מוכן", אמר דוניס לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק, "בתחילת העונה עשינו לעצמנו עבודה קשה בשני המשחקים הראשונים. אחרי המשחק נגד מכבי חיפה התחלנו לשחק טוב, מצאנו איזון. אמרתי כבר שיש לחץ בכל משחק, כל משחק הוא כמו גמר ואנחנו צריכים לשפר את היכולת שלנו".

דן גלזר | אריאל שלום

הקשר דור פרץ אמר לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא: "נגיע למשחק כמו שצריך, נעשה אספת וידאו וטקטיקה ומה שהמאמן יבקש, אנחנו נעשה. בסופו של דבר לא משנה נגד מי נשחק, אנחנו צריכים להגיע מוכנים למשחק".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל , איתן טיבי, שרן ייני (לואיס הרננדס), אנריק סבוריט, עדן קארצב(דן גלזר), איל גולסה, אבי ריקן (דור פרץ), דן ביטון, טל בן חיים (יונתן כהן), איתי שכטר.

בנושא אחר: לאור הביקורות הבלתי פוסקות נגד ערן זהבי בתקשורת ההולנדית לאחר סדרת משחקים מאכזבים במדי פ.ס.וו. איינדהובן, רבים מאוהדי הקבוצה מאמינים ומצפים שערן זהבי יעזוב את הולנד וישוב כבר בחלון העברות הקרוב לקריית שלום.

עם זאת, יש לציין כי כעת אין שיחות בין הצדדים ושום עסקה לא תצא לפועל ללא אישורו של מיץ' גולדהאר, אשר לא השמיע את קולו בנושא. אחד האוהדים הוותיקים של הקבוצה התייחס לנושא ואמר: "מקומו של ערן זהבי אך ורק במכבי תל אביב. הייתה טעות שלו ושל מי שמכוון אותו, לנסות להוכיח את עצמו באירופה. אין ספק שהציוות בין יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ' וערן זהבי בהתקפת הקבוצה יוביל לזכייה שלישית רצופה בתואר האליפות, האוהדים ממתינים שראשי הקבוצה יובילו את המהלך". 

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי