הלם במכבי חיפה: "מדובר באירוע חמור, אסור שיקרה שוב"

במועדון ראו בחומרה את פריצת האוהדים לאימון ומתקשים לקבל את הביקורת: "כמעט כל הקבוצות הגדולות בעולם לא שומרות על יציבות". לביא זכה לגיבוי: "גם הוא יכול לתת משחק לא טוב". טוואטחה ואשכנזי עדיין בספק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תמשיך היום (שבת) את הכנותיה לקראת משחק הבית נגד בית"ר ירושלים ביום שני, וזאת על רקע הפריצה של כ-20 מאוהדי הקבוצה לאימון אתמול. אחת הטענות בקרב אותם אוהדים הייתה נגד נטע לביא, שעל פי דברם אינו מנהיג את הקבוצה ולא ראוי לענוד את סרט הקפטן. במועדון הביעו תמיכה מלאה בלביא ואמרו: "מדובר בשחקן שגדל במועדון ונמצא פה שנים רבות. בשנתיים האחרונות עשה לביא התקדמות אדירה בכל המובנים וגם לו מותר שיהיו משחקים פחות טובים".

מי שעמד מול האוהדים אתמול היה ברק בכר, שניסה להרגיע אותם ואף טען כי זה לא מקובל שהם עולים על כר הדשא. "זה אירוע שאסור שיקרה לנו וייבדק בחומרה" אמרו במועדון. חלק מהשחקנים אף תהו איך הגיעה ביקורת כל כך חריפה נגדם כבר במחזור השישי. "רוב הקבוצות הגדולות בעולם מתקשות לשמור על יציבות וגם לנו היו משחקים לא טובים שאנחנו לומדים מהם", אמרו בחיפה והוסיפו: "מדובר בקומץ לא מייצג כאשר אוהדים רבים שלחו אתמול בשעות הערב הודעות תמיכה לשחקנים ולצוות. בכל מקרה כולנו מתמקדים רק בהכנות למשחק מול בית"ר ירושלים".

מבחינה מקצועית, בכר עשוי לבצע מספר שינויים בחלק האחורי כאשר ההערכה כי ג'וש כהן יפתח בין הקורות על חשבונו של עומרי גלזר וההתלבטות תהיה אם לפתוח במערך של שלושה בלמים או שאעיד חבשי יחזור למרכז ההגנה. טאלב טוואטחה ויובל אשכנזי עדיין לא בכשירות מלאה ובספק למשחק.

ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי